We hebben een aantal aanbieders voor Carassai voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Carassai voor je op een rij gezet:

Reviews over Carassai

schattig dorpje met handige voorzieningen

Kirsten Heijmans
    2-8-2013

Hoewel het best een mooi dorpje is, kwamen wij er vooral om boodschappen te doen, te pinnen en te tanken. De omgeving is echter prachtig en het ligt bovenop een heuvel. Wij kunnen over het dorp zelf weinig vertellen.

Gereisd Met partner in Thu Jul 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek

Margriet van der Woerd
    1-4-2013

Het is niet zo toeristisch als bijvoorbeeld Toscane. Dat heeft vele voordelen. Een nadeel is dat ik soms wat gezelligheid miste. Denk aan een prachtig pleintje, maar zonder terrasjes. Maar rijd je een stukje verder, dan zijn ook de gezellige plekjes prima te vinden. Net als rustige standen, prachtige wandelroutes en heerlijke restaurantjes. En de natuur is vanzelfsprekend in dit gebied prachtig.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Carassai scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews