Reviews over Cervarezza

Fijne rustige camping

Klaaske,
    25-7-2017

Mooi zwembad .zon en schaduw plaatsen .prachtig uitzicht over wijngaarden .super vriendelijk ontvangst .sanitair niet altijd schoon vooral op topdagen word wel schoongemaakt elke dag.omgeving is schitterend rustige italiaanse dorpjes .

Prima camping op prachtige locatie

zoovervantessa,
    17-11-2016

Op doorreis vanaf de westkust terug naar Nederland drie nachten op deze camping gestaan met een tent. Rustige camping, schoon sanitair en lekkere broodjes in het campingwinkeltje. De camping ligt aan de voet van een natuurpark waarin je goed kunt wandelen en mountainbiken. We hadden zelfs een nacht wilde zwijntjes naast de tent! Een aanrader (ook voor volwassenen) is het klimpark Parco Avventura Cerwood. Grotere supermarkt is redelijk ver weg (Castelnovo ne' Monti), maar de pizza op het dorpspleintje in Cervazzera is letterlijk de beste die we ooit gehad hebben. Een aanrader!

prima gezinscamping met mooi zwembad

Jan,
    16-9-2016

Kleine week met tent op deze camping gestaan.

Hele nette en overzichtelijke gezinscamping.

+ goede ontvangst

+ zelf plek uitzoeken

+ sanitair netjes schoon

+ mooi zwembad

+ kookgelegenheid voor bv trekkers

+ koelkast voor algemeen gebruik

+ kampeerplekken in zon en in schaduw

+ betalen met pin

+ winkel op redelijke afstand

- koelkast voor algemeen wordt niet (voldoende) schoongemaakt

- sanitair (douche en toilet) in verhouding tot aantal kampeerplekken beperkt, evenwel maar 1 keer voor douchen moet wachten

- afmetingen van de kampeerplekken niet ruim

prachtige plek.

Daniebobby,
    22-11-2015

Waren hier 2 nachten in Mei op doorreis naar Toscane. Een prachtige plek op het hoogste punt van de camping. Wat een uitzicht .Het sanitair was eenvoudig maar schoon. Toen we aankwamen was de camping gesloten maar de eigenaar ging met ons mee naar boven. We moesten broodjes bestellen bij de receptie en de volgende morgen kwamen ze het persoonlijk brengen. Eerst nog mooi weer. Maar later veel regen.

Rustige, goed verzorgde camping

gkloos,
    14-6-2011

De camping ligt midden in de bergen. De ontvangst is zeer vriendelijk en verzorgd. Caravan wordt eventueel door de zoon van de eigenares naar de plaats gebracht.

Veel standplaatsen hebben een fantastisch uitzicht.

Pas op: ga niet op de roeutebeschrijving van TomTom af, die wijst naar een doodlopende weg, waarop je niet kunt keren met een caravan!

Cervarezza scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews