Castellana Grotte

We hebben een aantal aanbieders voor Castellana Grotte voor je op een rij gezet:

vakanties Castellana Grotte

Reviews over Castellana Grotte

mooie grotten!

Conny
    26-6-2014

De druipsteengrotten van Castellana zijn zeer de moeite waard om te bezoeken. Er zijn 2 verschillende rondleidingen, de korte van 1 uur en de lange van 1u45 waarbij je ook de sprookjesachtige Grotte Bianca bezoekt. De temperatuur in de grot varieert tussen de 12 en 18 graden dus neem een trui of vest mee en draag goede schoenen voor wat extra grip. De gidsen spreken goed engels of duits en vertellen heel veel. Dus beslist doen!

Gereisd Met partner in mei 2014
Castellana Grotte scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews