Sorteren

Reviews over Pineto

Beetje verouderd appartement, maar mooie streek

Rinus
    7-10-2017

Het appartement voldoet, is ruim (behalve de badkamer), maar omdat het enigzins verouderd is, vond ik alles een beetje viezig.

Het matras vond ik ook niet echt lekker liggen. Maar het appartement heeft een groot balkon en ligt op een steenworp van het strand. Hoewel ik slechthorend ben, werd ik telkens wakker van de treinen die helaas ook op een steenworp afstand voorbij kwamen. Het is zeker een aanrader om een auto te huren en rond te rijden, want de omgeving is fantastisch. De restaurantjes in Pineto zelf zijn meer dan prima.

Mooi

Peter
    27-7-2015

Mooi hotel , vriendelijk personeel en leuke locatie .

Prima camping, direct aan zee

Miranda
    7-2-2015

Camping International in Pineto is een prima camping. Bijna geen Nederlanders (jippie), super schoon sanitair (muntjes, 4 min). Voor onze jongste 3,5 jr kregen we de sleutel voor de babybadkamer, wat heel fijn was. Direct aan zee, echte Italiaanse plekken, ruim strand met lekkere golven. Winkel is klein, prima brood. Leuke stadjes in de omgeving. Aardige eigenaar en personeel. Spoor is wel dicht langs de camping, maar viel ons mee, het went en dan heb je er geen last meer van. Hadden een mooie plek vooraan op de camping, zicht op zee, en heerlijk ruim. Hebben vooral ook veel gedaan in het achterland, dat is werkelijk prachtig, de bergen ook. Heel veel te zien van steden tot aan natuurschoon. Prijs-kwaliteit is prima. Onze 4 kids (3 tm 12) vonden het super en willen graag terug. Super leuk was dat onze caravan door de eigenaar op de plek werd gezet met een elektrisch karretje, ideaal. Auto fijn koel onder schaduwdak. Echt prima tijd gehad hier, gaan zeker nog eens terug.

Aanrader voor families met kinderen!

Petra van Sterkenburg
    25-10-2013

Ik ben afgelopen zomer ruim een week verbleven in Hotel Saint Tropez in Pineto en het is geweldig bevallen. Met kleine kinderen is het ideaal, want dicht bij het strand en 's avonds wordt de hoofdweg afgesloten voor autoverkeer dus heerlijk wandelen naar het centrum en terug. Het hotel heeft ook een ruime schaduwrijke tuin waar het tijdens de warme dagen goed vertoeven is. Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Schone kamers en erg goed eten. Vaak stonden er regionale gerechten op het menu. Nog een voordeel: zeker voor Nederlandse begrippen lage prijzen! Wij gaan zeker een keer terug!

In orde

1-10-2013

Het park is netjes maar wat afgelegen. Kiezelstrand, moet je van houden. Keukens zijn echt aan vervanging toe. Verder is de inrichting wat sober.

Pineto scoort een 8,4 uit 10, op basis van 8 reviews