New Delhi

Reviews over New Delhi

raar en mooi

jort
    16-6-2015

het was een hele mooie stad en het was veel te beleven maar het was ook best wel smerig op sommige plekken maar je voelt je er snel thuis maar op sommige dingen is het heel oud en dat is wel een mooie cultuur maar ik zou der graag nog wel een keer heen willen

Gereisd Met partner in juni 2015

Fascinerende stad met veel bezienswaardigheden

Lex
    25-4-2014

Delhi bestaat uit een modern en een oud gedeelte. De oude stad heeft voornamelijk drukke straten, typische wijken met markten en de oude Moghul en Fascinerende stad met veel bezienswaardigheden Islamitische bouwwerken. In het nieuwe gedeelte vind je de kolonialse Britse gebouwen , paleizen en woonwijken. Wat je niet mag missen: het Rode Fort, de Jama Masjid, de middeleeuwse wijk Chandni Chowk, Raj Ghat (de plaats waar Mahatma Ghandi is gecremeerd en Humayuns graftombe.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet overslaan ! Fata Morgana in het echt

Bjorn
    26-3-2013

Zoals je de attractie Fata Morgana beleef in de Efteling. Zo is Delhi.

Wat een stad van uitersten, het centrum is vies maar een briljante mengemoes van allerlei mensen, voertuigen.

Al met al zeker 2 dagen bezoek waard. Huur een tuktuk voor een halve dag (500 rs = 10 euro) en je ziet de hele stad.

Al met al een fantastische ervaring

Gereisd Met partner in januari 2013

Erg drukke stad

Linda
    17-2-2013

New Delhi is een erg drukke stad, in het centrum heb je de wat rijkere mensen die graag westers willen zijn evenals veel bedelaars. Er is echter nog veel meer armoede in deze stad. Er zijn een paar bezienswaardigheden die de moeite waard zijn. Voor het uitgaan zijn er een paar zeer moderne clubs of hotel met prive club die zeer de moeite waard zijn.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Grote stad, met meerdere bezienswaardigheden

Rinie
    15-8-2012

Zeer grote stad, met even zoveel inwoners. Er zijn in Delhi en omgeving wel diverse leuke en mooie / bijzondere bezienswaardigheden. Dus wat dat betreft het bezoeken waard. Maar aan de andere kant (en zeker voor Europese / Nederlandse begrippen) ook een hele smerige stad. Overal ligt rommel op straat, en alles is bedekt met stof, zand of zwarte roet aanslag. Dit laatste komt van de vele auto's en bussen die de gehele dag door het centrum van de stad af en aan rijden. Zo is er op de grote (ring) wegen ook altijd een ghaos en sta je bijna de gehele dag in de file. Ook is er een heel groot contrast tussen de arme en rijke bevolking. Je zult als toerist dan ook regelmatig geconfronteerd worden met opdringerige verkopers, tuktuk (taxi) drivers en oudere dan wel kind bedelaars.

Gereisd Zakelijk in januari 2012
New Delhi scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews