Sorteren

Reviews over accommodaties in Haryana

Stijlvol, leuk hotel

jonathan
    11-10-2014

Net hotel, mooie ruime kamers. Schoon.

Hotel is heel luxe.

Dichtbij een lange winkelstraat en metro.

Tophotel, gunstig gelegen tov vliegveld

Fam
    26-1-2014

Het Leela in Gurgaon is gunstig gelegen tov het vliegveld en dicht bij Gurgaon / Delhi. Luxe 5-sterren hotel, goede service, eten, ruime en luxe kamers. Uitstekende fitness faciliteiten en zwembad. Enige punt van aandacht is (voor sommige kamers) geluid: voorzijde ligt aan ca 12-baans auto weg, zijkant is opgang naar frequente bruiloftsfeesten met vuurwerk en trommels. Kamers aan binnenzijde (court yard) zijn rustig gelegen

Heel moi

poudendijk
    10-1-2014

Prachtig 5 sterren hotel in Delhi, op sommige plekken wel verouderd maar daar wordt aan gewerkt. Prima service in the gym. Veel goede restaurants prima keuze!

Geweldig!

Elles
    17-8-2012

Geweldig hotel in ambassade wijk. Standaard kamer is uitstekend, het ontbreekt aan niets. Badkamer misschien iets aan de kleine kant , geen apart toilet en douchen in bad. Maar de service is fenomenaal. Al het personeel, waar dan ook in het toilet is uitermate vriendelijk, behulpzaam en heeft elke dag weer een vriendelijk woord voor je. Verschillende restaurants als je. Iet "buiten" wilt eten. Lekker zwembad.

Mooi en luxe hotel

Rinie
    15-8-2012

Dit hotel is een van de betere van Delhi, en uiteraard betaal je daar dan ook naar. De standaard (+ luxe) kamer is qua afmeting niet echt ruim, maar verder van alle gemakken voorzien, zoals TV, Radio, koelkastje, kluisje, zeer goed en kingsize bed, en een bureau. Verder heb je op de hogere gelegen etage's een mooi uitzicht over Delhi. Wel weer een kleine badkamer met toilet (niet apart), een klein ligbad en voor de douche moet je in het bad staan, ook de fohn ontbreekt niet. Dagelijkse verschoning van beddengoed en handdoeken. Tevens is het internationale ontbijt zeer goed en de toegang tot de inpandige sauna ruimte is gratis. Tevens ligt er achter het hotel een zeer mooi zwembad wat in de hete dagen zeker verkoeling zal bieden. Het personeel in dit hotel is uitermate vriendelijk en correct en staat echt 7 x 24 uur voor de gasten met een (Indiaanse) glimlacht voor een ieder klaar. Het hotel ligt in de zogenaamde ambassade wijk, dus het is in de directe omgeving redelijk schoon.