Appartement Kirki Village

Appartement Kirki Village

9.6Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Panormo

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 345p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

93 reviews over Appartement Kirki Village

• 2019
    10Kim Vanhauwaert24-08-2019

We hebben hier ons hart verloren

Klein gezellig hotel, leuke gasten, familiale sfeer, heel vriendelijk personeel (special shout out to dimitris en Evanella, the 2 bartender, you made our trip really special, we made friends for life!!!) Heel leuk dorpje, hartelijk contact met de lokale cretenzen, leuke plaatsjes om te eten (lekker en goedkoop), rustige strandjes, niet overbevolkt. Kortom, een geweldige vakantie.

Enig minpuntje tijdens onze reis was het buffet maar na een heel goed gesprek met de baas van het hotel werden er effectief veranderingen door gebracht (ik ben zelf chefkok, de manager heeft mijn tips ter harte genomen en na 1 dag was er al verbetering merkbaar)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Van der Meulen14-03-2018

Fijn verblijf voor herhaling vatbaar .

Een aangenaam charmehotel met weinig kamers. Lekker eten . Op wandelafstand van het dorpje , het strand en stopplaats openbaar vervoer. Min punt bustransfer kan niet draaien aan hotel waardoor je beneden in het dorp wordt gedropt en dan nog een flinke klim naar boven moet afleggen met je bagage.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

10Lore Boerjan25-01-2017

Beste plek waar ik al ben geweest!

Ligging is perfect, je hebt er dichtbij een bushalte, de zee en verschillende winkeltjes. Het is een klein maar fijn ingerichte kamer en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Beter personeel kon je niet krijgen. Daarboven kwam het lekkere eten, elke ochtend en elke avond. Zeker een aanrader!!

Gereisd in augustus 2016

• 8René en Gerda22-10-2016

Een klein gemoedelijk familiehotel

Wie voor de grote luxe en de internationale keuken komt, is hier aan het verkeerde adres. Door de vele trappen is het hotel ook minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Het buffet is niet heel uitgebreid, maar wel heel lekker en gebaseerd op de Griekse keuken. Hier geen norse personeelsleden, maar de spontane Griekse vriendelijkheid. Op sommige plaatsen zou het hotel een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar dit weegt niet op tegen wat je in de plaats krijgt. Een fantastisch hotel voor mensen die echt van Griekenland houden.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Martina Wiegers19-10-2016

Prima, kleinschalig appartementen complex

Ik had half pension. 's Ochtends ontbijtbuffet en 's avonds een dinerbuffet. Was uitstekend. 's Ochtends kun je heerlijk buiten op het terras eten en er 's avonds je toetje eten of je karafje wijn leeg drinken die je standaard bij het avondeten krijgt. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. De andere gasten kwamen uit België, Frankrijk, Duitsland en Nederland. Het appartement was erg ruim. Het bestond uit een kamer met keukenblokje, slaapkamer met twee bedden en balkon. Het appartementen complex wordt gerenoveerd. Mijn kamer was nog niet aan de beurt geweest. 't Was wel wat oud maar nog prima te doen. Geen wifi op de kamer maar niet gemist. Bij het zwembad was wel wifi. Het zwembad is klein, er staan ligstoelen rondom en oogt gezellig. Ik heb er niet gezwommen maar wel bij het zwembad gezeten. Panormo is een oud en mooi vissersdorpje gelegen aan een baai. Je kunt erg makkelijk de bus nemen naar Rethimnon. Van daar uit gaan bussen naar andere plaatsen. Ikzelf heb voor drie dagen een auto gehuurd. Dat is mij heel goed bevallen.

Alleen gereisd in oktober 2016

• 9Kurt02-09-2016

Super! Eenvoudig maar heel gezellig!

Een aanrader voor mensen die eenvoud kunnen appreciëren en niet het massa hotel wensen... Familiale sfeer en heel vriendelijk personeel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Jennifer25-06-2016

Kreta is genieten....

Om het mooie Kreta te ontdekken kun je het beste een auto huren. Achter elke berg zit een nieuwe verassing. Vriendelijke bevolking je kunt er makkelijk alleen ook heen. Niemand valt je lastig. Kirki Village is sinds vorige jaar een groot deel gerenoveerd. Prima bedden, eenvoudig meubilair en vriendelijk personeel. Verhouding prijs kwaliteit is goed. Keuken is eenvoudig maar goed en elke dag andere keus. Zwembad is centraal gelegen en heerlijk om even in te genieten. Er is geen apart deel voor kinderen om te spelen. Rekening houden dat Kirki Village boven op de berg ligt. Dus je moet goed ter been zijn. Dorp is beneden en binnen 5 minuten te bereiken. Geen discotheken, maar gezellige Griekse tavernes.

Ik ga volgend jaar er zeker weer naar terug.

Alleen gereisd in juni 2016

• 10heerlijke vakantie05-08-2015

fantastische vakantie

Zijn eenvoudige maar nette appartementen douche en toiletten en keuken pas gerenoveerd. Nieuwe matrassen en hoofdkussens. Goed eten in de vorm van een buffet keuze genoeg. Vriendelijk hardwerkend personeel. Er heerst daar een familiegevoel. Staan voor je klaar om overal mee te helpen waar nodig is. Fijn zwembad met goede ligbedden erom heen. Waar wel rekening mee gehouden moet worden is dat je een behoorlijke heuvel op moet kunnen lopen. Kirki ligt bovenaan op de heuvel. Dorp en strand is vlakbij allemaal op loopafstand. Je kunt er fijn boodschappen doen. Het strand is zandstrand met ligbedden. Een auto huren is aan te bevelen. Kreta is zo mooi om te ontdekken, echt de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8corten30-07-2014

rustig en gezellig

wie een rustige vakantie wil moet hiernaartoe,voor een 3sterren was het proper,groot genoeg(alleen de badkamer kon iets groter?).heel vriendelijk personeel elke dag een ander buffet(niet uitgebreid maar goed),ontbijt was eentonig maar thuis eet je ook niet elke dag uitgebreid.aan het zwembad was het ook rustig en savonds aan de bar geen animatie of bezigheid voor de kids,gewoon rust.voor ons net wat we zochten.het dorje was ook klein en toch gezellig met genoeg restaurantjes in de buurt.rethymnon was voor onsook heel goed en goed te doen met openbaar vervoer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Tom27-06-2014

Superplekje!

Prima naar ons zin gehad in dit "Dorpje in een Dorpje". Panormos is geen grote plaats, verwacht hier niet teveel van, er is zelfs geen pinautomaat! (wel in een hotel-complex, maar dat is in principe alleen voor de gasten van dat hotel!) Het eten van Kirki Village is ons prima bevallen, er zit niet overal paprika in, zoals ik al eerder las. Wifi is op de kamers niet echt goed, daarvoor moet je rond het zwembad gaan zitten, wat een beetje hutje-mutje is, naar onze smaak. Daar hebben we dan ook niet gezeten. Toen wij er waren, waren er veel fransen of walloniers, wat nederlands sprekende mensen, maar dat vinden wij niet belangrijk, verder. Ik zat hier op mijn verjaardag en kreeg van het hotel een lekkere fles bubbelwijn aangeboden, nog nooit eerder meegemaakt! Vriendelijk personeel, allemaal! Veel langer zouden wij persoonlijk niet in Panormos willen verblijven, te weinig keuze uit terrasjes. Mensen die slecht ter been zijn, zouden wij deze plek niet aanraden, veel trapjes en steil.

Gereisd met partner in juni 2014

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen