Géén boekingskosten

Appartement Kirki Village

GriekenlandKretaPanormo

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Kirki Village voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 85 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

85 Reviews over Kirki Village

• 10Kim Vanhauwaert24-08-2019

We hebben hier ons hart verloren

Klein gezellig hotel, leuke gasten, familiale sfeer, heel vriendelijk personeel (special shout out to dimitris en Evanella, the 2 bartender, you made our trip really special, we made friends for life!!!) Heel leuk dorpje, hartelijk contact met de lokale cretenzen, leuke plaatsjes om te eten (lekker en goedkoop), rustige strandjes, niet overbevolkt. Kortom, een geweldige vakantie.

Enig minpuntje tijdens onze reis was het buffet maar na een heel goed gesprek met de baas van het hotel werden er effectief veranderingen door gebracht (ik ben zelf chefkok, de manager heeft mijn tips ter harte genomen en na 1 dag was er al verbetering merkbaar)

• 9Van der Meulen14-03-2018

Fijn verblijf voor herhaling vatbaar .

Een aangenaam charmehotel met weinig kamers. Lekker eten . Op wandelafstand van het dorpje , het strand en stopplaats openbaar vervoer. Min punt bustransfer kan niet draaien aan hotel waardoor je beneden in het dorp wordt gedropt en dan nog een flinke klim naar boven moet afleggen met je bagage.

• 10Lore Boerjan25-01-2017

Beste plek waar ik al ben geweest!

Ligging is perfect, je hebt er dichtbij een bushalte, de zee en verschillende winkeltjes. Het is een klein maar fijn ingerichte kamer en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Beter personeel kon je niet krijgen. Daarboven kwam het lekkere eten, elke ochtend en elke avond. Zeker een aanrader!!

• 8René en Gerda22-10-2016

Een klein gemoedelijk familiehotel

Wie voor de grote luxe en de internationale keuken komt, is hier aan het verkeerde adres. Door de vele trappen is het hotel ook minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Het buffet is niet heel uitgebreid, maar wel heel lekker en gebaseerd op de Griekse keuken. Hier geen norse personeelsleden, maar de spontane Griekse vriendelijkheid. Op sommige plaatsen zou het hotel een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar dit weegt niet op tegen wat je in de plaats krijgt. Een fantastisch hotel voor mensen die echt van Griekenland houden.

• 8Martina Wiegers19-10-2016

Prima, kleinschalig appartementen complex

Ik had half pension. 's Ochtends ontbijtbuffet en 's avonds een dinerbuffet. Was uitstekend. 's Ochtends kun je heerlijk buiten op het terras eten en er 's avonds je toetje eten of je karafje wijn leeg drinken die je standaard bij het avondeten krijgt. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. De andere gasten kwamen uit België, Frankrijk, Duitsland en Nederland. Het appartement was erg ruim. Het bestond uit een kamer met keukenblokje, slaapkamer met twee bedden en balkon. Het appartementen complex wordt gerenoveerd. Mijn kamer was nog niet aan de beurt geweest. 't Was wel wat oud maar nog prima te doen. Geen wifi op de kamer maar niet gemist. Bij het zwembad was wel wifi. Het zwembad is klein, er staan ligstoelen rondom en oogt gezellig. Ik heb er niet gezwommen maar wel bij het zwembad gezeten. Panormo is een oud en mooi vissersdorpje gelegen aan een baai. Je kunt erg makkelijk de bus nemen naar Rethimnon. Van daar uit gaan bussen naar andere plaatsen. Ikzelf heb voor drie dagen een auto gehuurd. Dat is mij heel goed bevallen.

• 9Kurt02-09-2016

Super! Eenvoudig maar heel gezellig!

Een aanrader voor mensen die eenvoud kunnen appreciëren en niet het massa hotel wensen... Familiale sfeer en heel vriendelijk personeel!

• 8Jennifer25-06-2016

Kreta is genieten....

Om het mooie Kreta te ontdekken kun je het beste een auto huren. Achter elke berg zit een nieuwe verassing. Vriendelijke bevolking je kunt er makkelijk alleen ook heen. Niemand valt je lastig. Kirki Village is sinds vorige jaar een groot deel gerenoveerd. Prima bedden, eenvoudig meubilair en vriendelijk personeel. Verhouding prijs kwaliteit is goed. Keuken is eenvoudig maar goed en elke dag andere keus. Zwembad is centraal gelegen en heerlijk om even in te genieten. Er is geen apart deel voor kinderen om te spelen. Rekening houden dat Kirki Village boven op de berg ligt. Dus je moet goed ter been zijn. Dorp is beneden en binnen 5 minuten te bereiken. Geen discotheken, maar gezellige Griekse tavernes.

Ik ga volgend jaar er zeker weer naar terug.

• 10heerlijke vakantie05-08-2015

fantastische vakantie

Zijn eenvoudige maar nette appartementen douche en toiletten en keuken pas gerenoveerd. Nieuwe matrassen en hoofdkussens. Goed eten in de vorm van een buffet keuze genoeg. Vriendelijk hardwerkend personeel. Er heerst daar een familiegevoel. Staan voor je klaar om overal mee te helpen waar nodig is. Fijn zwembad met goede ligbedden erom heen. Waar wel rekening mee gehouden moet worden is dat je een behoorlijke heuvel op moet kunnen lopen. Kirki ligt bovenaan op de heuvel. Dorp en strand is vlakbij allemaal op loopafstand. Je kunt er fijn boodschappen doen. Het strand is zandstrand met ligbedden. Een auto huren is aan te bevelen. Kreta is zo mooi om te ontdekken, echt de moeite waard.

• 8corten30-07-2014

rustig en gezellig

wie een rustige vakantie wil moet hiernaartoe,voor een 3sterren was het proper,groot genoeg(alleen de badkamer kon iets groter?).heel vriendelijk personeel elke dag een ander buffet(niet uitgebreid maar goed),ontbijt was eentonig maar thuis eet je ook niet elke dag uitgebreid.aan het zwembad was het ook rustig en savonds aan de bar geen animatie of bezigheid voor de kids,gewoon rust.voor ons net wat we zochten.het dorje was ook klein en toch gezellig met genoeg restaurantjes in de buurt.rethymnon was voor onsook heel goed en goed te doen met openbaar vervoer.

• 9JUMEL30-06-2014

Exceptionnel

Le personnel de cet hôtel fait preuve d'une gentillesse étonnante. Dès l'arrivée , Amalia vous met à l'aise et règle le tout comme souhaité. La propreté est rigoureuse : changement des essuies et des draps tous les 3 jours. Pour les excursions, Elli, représentante Fram est une personne hyper qualifiée et surtout très agréable. Le vin servi par Leftheris accompagne une nourriture succulente. et généreuse. Le rapport qualité/prix frôle l'excellence. Impossible de se contenter d'un seul séjour . A recommander !

Appartement Kirki Village info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden