Sorteren

Reviews over Véranne

Heerlijk om tot rust te komen

11-8-2018

Een prachtige locatie met een prachtig verblijf. Gastvrijheid staat boven aan. Een mooi tussenstop voor de doorreis naar het zuiden , of voor een verblijf van een week. Heerlijk zwembad , veel regionale producten aanwezig . Zo is het allerlekkerste brood te koop van bakker nono . Lokale wijnen , worsten & jam

Heerlijke tussenstop dit jaar

10-8-2016

Op een mooie afstand van Nederland hebben Geurt & Elody een prachtige B&B. Twee nachtjes daar gebleven op weg naar Nederland. Mooie kamers met heerlijke bedden , een mooi verwarmd zwembad met een ondiep kindergedeelte. Diverse speeltoestellen. De B&B ligt dichtbij een liefelijk dorpje met kleine leuke restaurantjes. Buiten dit alles zijn Geurt & Elody bijzonder gastvrij.

Aanrader!

Fam Roling
    16-8-2015

Op de route naar Zuid-Frankrijk hebben we 4 nachtjes doorgebracht in Le Viallon.

Heerlijk appartement, schoon, ruim, kindvriendelijk zwembad, gastvrij ontvangst. Kortom een aanrader! Onze kinderen van 7 en 9 hebben zich ook heerlijk vermaakt in het zwembad en met huishond Samson.

Heerlijk , gastvrij, echt vakantie

13-8-2015

Bij aankomst een drankje gehad van Geurt en Elody. Daarna door naar ons nette ruime appartement met uitzicht op het kindvriendelijke zwembad. Vanaf dag 1 hebben onze meiden non stop in het zwembad gelegen, met als afwisseling op de trampolines. Dit onder constante begeleiding van de huishond Samson. In de omgeving zijn er veel leuke dorpjes en wat leuke restaurants. Geurt en Elody weten waar je moet zijn. Ook is het makkelijk dat Elody een geboren Franse is, dus bij hulp heb je een perfecte tolk in huis. En zoals zijn naam doet vermoeden is Geurt Nederlander.

Kom tot rust met een hoofdletter 'R'

Julian
    19-8-2013

Het is de tweede keer dat we hier komen. Le Viallon is een uitstekende plek om tot rust te komen zowel voor ouderen als voor gezinnen met jonge kinderen. Ieder appartement (3) heeft zo zijn eigen charmes.

Wij zaten in 'La Grenouille'. Een goed verzorgd appartement voorzien van alle gemakken. We sliepen in de grote slaapkamer met heerlijke boxspringbedden en de kinderen (3 en5) lagen in het stapelbed op dezelfde kamer. Omdat het stapelbed is afgeschermd met grote schuifdeuren, was dit echter niet hinderlijk.

Het zwembad is voorzien van een kinderbadje en een wat dieper gedeelte. Doordat je vanaf het terras direct zicht hebt op het zwembad kun je kinderen goed in de gaten houden en zij hebben op hun beurt een heel vrij gevoel.

We hebben dit jaar geen gebruik gemaakt van eventuele activiteiten in de omgeving.

Verder zijn alle faciliteiten aanwezig n de omgeving (bakker, restaurants, supermarkt). Het enige nadeel is dat je hiervoor wel altijd met de auto moet.