Oz-en-Oisans

We hebben een aantal aanbieders voor Oz-en-Oisans voor je op een rij gezet:

vakanties Oz-en-Oisans

We hebben een aantal aanbieders voor Oz-en-Oisans voor je op een rij gezet:

Reviews over Oz-en-Oisans

Rustig alternatief voor het drukke Alpe d'Huez

Corine van der Meijde
    1-1-2019

Een rustig dorpje met een paar winkeltjes en restaurants, maar niet geschikt voor mensen die gaan voor den uitgebreide apres ski, want dat vind je hier niet. De aansluiting met het prachtige skigebied van Alpe d'Huez is prima.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Voor herhaling vatbaar

Marjan
    10-4-2018

Oz is een zeer klein dorpje, niet authentiek maar zeker niet ongezellig. De ligging binnen het skigebied is goed. De prijzen voor eten en drank zijn aanvaardbaar. Je vindt er ook betaalbare logies. Zeker geen dorp voor fuifnummers. Het is er zeer rustig. Zeer geschikt voor families, autovrij centrum.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Mooi skigebied

Tom
    29-4-2014

Dit was mijn eerste skivakantie, dus weinig vergelijkingmateriaal. We waren met een gezelschap met zeer ervaren skiers, gemiddeld ervaren skiers en beginners en ik heb niemand horen klagen over een tekort aan pistes. Voor ieder wat wils dus. Skischool (ecole de ski de france of zo) was prima en betaalbaar. Skihuur ook in het dorp geregeld en was ook prima en betaalbaar. Dorp heeft verder de meest basic voorzieningen: bakker, kruidenier, tabac, pinautomaat en een handvol restaurants. Geen dolle bende 's avonds, overdag trouwens ook niet. Wel lekker rustig, nauwelijks auto's.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

prima skidorp

coby van vliet
    12-1-2014

het ski-dorp heet niet voor niets Oz-en-Oisans station. Het is echt een dorpje waar alles om het skiën draait. Voor niet-skiërs is het minder geschikt. Wel leuk dat je met gondels ook wandelend naar Alpe d'Huez kunt gaan.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Een hoop grote cols binnen handbereik

Tom van der Sande
    5-8-2013

Vanuit het minder bekende Oz-en-Oisans zijn alle grote cols bereikbaar. Alpe d'Huez op 15 km, de Glandon en Croix de Fer op 6 km en de top van de Galibier op 65 km. Wat minder bekend dan fiets mekka Bourg d'Oisans maar zeker de moeite waard om te bezoeken om een fiets vakantie te houden.

Gereisd Met vrienden in juli 2013
Oz-en-Oisans scoort een 6,7 uit 10, op basis van 52 reviews