Tijdelijk €25 aanbetaling

L'Hirondelle

We hebben de beste aanbieders voor Camping L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 253 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping l'Hirondelle (Frankrijk) heb je een prachtig uitzicht op de bergen. Een echte familiecamping, want kinderen hebben dolle pret in het zwembad met glijbanen en het klimbos aan de overkant. De camping ligt ook aan een verfrissend riviertje en niet ver van het middeleeuwse dorpje Chatillon-en-Diois in de Rhône-Alpes.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

253 Reviews over L'Hirondelle

• 9holsappel21-08-2022

prachtige camping

Wij hadden staanplaats met prive sanitair en een super mooie grote plek met uitzicht op de bergen. Zwembad was top en de kinderen vermaakten zich prima en ook 's avonds op het voetbalveldje was altijd iets te doen. Vanaf de camping kun je alle kanten op de bergen in en naar leuke dorpjes in de buurt zoals chatillon-en- diois en Die. Het gebied de vercors is prachtig en van alles te doen. Wij hadden gelukkig de fietsen mee want het is best ver lopen naar het zwembad. 1 nadeel ; laatste 4 dagen af en toe putlucht. Wij hebben een prachtige vakantie gehad en vinden het een super mooie camping.

Wij hebben een prachtige vakantie gehad en vinden het een top camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Netta17-08-2022

Mooie camping met wat verbeterpunten

Het is een groene camping met veel schaduwplekken. Wij hadden een plek naast het beekje met een prachtig uitzicht op de bergen. Echter naast het sanitair gebouw, wat ook weer nadelen heeft. Mbt de toiletten was regelmatig laat in de middag al het toiletpapier op. Dat werd dan de volgende dag, laat in de ochtend, aangevuld. Met als gevolg dat het sanitair best vies was. De wifi was bedroevend slecht. Wij zaten aan het einde van de camping en moesten echt een eind lopen om even naar het zwembad, receptie etc te gaan.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Annemiek Huisman14-08-2022

Intens genoten!

We zijn dit jaar voor de tweede maal op deze camping geweest en hebben weer genoten. De receptie heeft ons zonder reservering supervriendelijk en behulpzaam aan een mooie plek geholpen. En wat vind ik de camping, ook in vergelijking met andere campings in de buurt, toch fijn! Echt schitterend uitzicht, luxe zwembad, fijn restaurant, mooie ruime plekken in het bos, en ik was zelf tevreden over het sanitair, soms was er iets vies maar het was hoogseizoen en druk,en er werd veel schoon gemaakt. Genoten ook van de beek waar je zo naartoe loopt. Leuke sfeer onderling, mijn dochter heeft met veel kinderen rond een speeltuintje bij de plekken gespeeld. Het geld ruimschoots waard, heb echt het vakantiegevoel gehad wat ik zocht!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8De Jong13-08-2022

Heerlijke vakantie

Voor de 2e keer dat we naar deze camping gingen. We hebben weer genoten. We zaten in accommodatie nr 22 met uitzicht op het veld en de bergen, erg mooie ligging. Heerlijk ook met airco, dat was met de 40 graden echt heel fijn. Ons vorige huisje nr 50 was wel iets mooier, maar de ligging, het uitzicht en de airco winnen het dan toch. De markt in Die was erg gezellig. Voor de rest niet veel gedaan door het warme weer. Kinderen hebben 2 weken alleen maar gezwommen bij het zwembad of in de rivier. Het personeel was erg vriendelijk! Bij het restaurant niet gegeten ivm de wespen. Wel eten afgehaald en bij de accommodatie gegeten. Pizza was heerlijk, maar de patat veel te duur. Het restaurant is van een andere eigenaar. Er staat ook een loempiakar, erg heerlijk!

Ook zagen we dat ze dingen verbeterd/vernieuwd hadden. Nieuwe huisjes erbij, electrische laadpunten auto en nog meer.

Wij hadden weer een top vakantie!

• 7Marco08-08-2022

Een prima camping voor 1 jaar

Ligging; De ligging van de camping is top. De gehele camping ligt langs de rivier waar de kinderen met van alles kunnen spelen. Echt plek om lekker te liggen zoals een strandje is er niet. Een stoel mee nemen of op de stenen zitten dus. Wanneer je achteraan de camping zit is het een ruime km lopen/ fietsen naar het zwembad/receptie. In het gebied buiten de camping (binnen 75 min rijden) is weinig te doen als je bv de Dordogne gewend bent.

Eetgelegenheden; Er is een klein restaurantje waar je prima (met name pizza) kunt eten en afhalen. Prima eten, maar verwacht er niet te veel van.

Staat van Sanitair; Wij zaten bij S3. Er wordt 2a3x daags schoongemaakt waarbij het toiletgebouw wordt afgesloten. Omdat het toiletgebouw relatief dichtbij het zwembad is wordt het veel gebruikt, waardoor het vaak vies is na de middag en het toiletpapier vaak op is. Toiletvoorzieningen vonden wij echt ondermaats. Ook in de douches vieze aanslag op de vloer.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Jilsanne007-08-2022

Top camping op top locatie met slecht sanitair

• locatie, uitzicht, plekken, zwembad, je kunt eten en drinken halen in het zwembad erg fijn. Leuke entertainment, vriendelijk personeel, erg leuke rivier, klimbos tegenover de camping. In de omgeving genoeg te doen en alleen maar Nederlanders ( kun je ook niet fijn vinden) veel kinderen onder de 10.
    • sanitair is echt heeeeel slecht. Koude douches of ze zijn ineens kokend heet wat dus gevaarlijk is. Het is ook echt heel smerig. Je moet ook echt fietsen meenemen of zeker 20 min lopen als je in het midden van de camping zit. Achterin helemaal ver lopen. Plek 116/117/118 zijn erg groot en mooi, maar kijk goed op de kaart en kies een plek. Ga niet aan de weg langs de rivier staan daar is veel verkeer. Sanitair gebouw 4 staat op de kaart maar bestaat niet. Winkeltje stelt niets voor. Alleen wat wijn boter voor 3eur en plek voor afhalen brood. Er staan erg veel kleine kinderen wat dus herrie kan betekenen in de ochtend;)
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Claudia04-08-2022

Jammer van het sanitair

De camping is echt prachtig gelegen, geen recht toe recht aan laantjes maar mooi verspreid door het bos. Wij hadden een panorama plek dus fantastisch uitzicht! Zwembad en rivier zijn heerlijk, restaurant en eten zijn ok. De kaart in het restaurant bied niet veel keuze maar dat is persoonlijk maar net wat je lekker vind. Omgeving is ook prachtig, je hebt genoeg te zien en om te doen. Putlucht die eerder veel voor kwam hebben ze afgelopen jaar aan het sanitair gewerkt en geen vervelende lucht geroken. Het sanitair echter is echt onder de maat. Bij s3 was de schoonmaak miniem te noemen, er komt geen doekje aan te pas, de jonge meiden spuiten wat met een schoon maak middel rond, lopen met een gieter water wat water rond te sprenkelen en zijn dan met een trekker de grond aan het water vrij maken. De douche wanden zijn bruin rondom de de druk knop en het water was bij ons verblijf altijd op of er waren technical isseus.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Bart03-08-2022

Genoten op deze fijne camping

Prachtig gelegen camping aan een beek waar de kinderen heerlijk in konden spelen. Zwemmen is lastig, want daar is het niet diep genoeg voor, maar voor verkoeling, visjes vangen, dammetjes bouwen is het erg geschikt.

Het personeel is supervriendelijk. Als er iets stuk is, wordt het meteen gemaakt. Ook bij de zwembad bar en in het restaurant erg fijn personeel en het eten is (voor een camping) van prima kwaliteit.

Wij hadden een huisje geboekt aan de beek met prachtig uitzicht. De campingplaatsen zagen er ook fantastisch uit. Grote plaatsen met veel schaduw.

Door de warmte (het was tegen de 40 graden) hebben we niet veel van de omgeving gezien.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Sara02-08-2022

Top vakantie!

Erg mooie camping, met vergezichten op de bergen en bos. Wij mochten bij het boeken zelf een plekje uitkiezen en kozen en plaats tussen de bomen. Een volgende keer zouden we gaan voor een plek aan de rand, omwille van het prachtig uitzicht op de bergen (die waren al volzet toen wij boekten). Kinderen hebben zich niet verveeld aan het zwembad met glijbanen. Verschillende plaatsen waar je de rivier in kan is ook erg leuk. Ontvangst aan de receptie en in het restaurant waren erg vriendelijk. Sanitair was wat oud, maar oke. Water van de douche kon wel erg schommelen qua temperatuur tijdens het douchen, dat was wel wat lastig voor onze kinderen. Animatie is er voor wie wil, maar niet heel aanwezig, wat wij wel fijn vinden. In de omgeving vonden we de toren van Crest en de Col de Rousset leuk om te bezoeken.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Patrick26-08-2021

Wij hebben twee geweldige weken beleefd.

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Vriendelijke mensen, mooie omgeving, voldoende te doen, fijne plekken o.a. in de bossen die ruim zijn.

Helaas was het zwembadwater bij ons iets te fris voor onze jongste kinderen, de toiletten zouden ook nog wat verbeterd mogen worden.

• 7Staat v/h sanitair

Eigenaar, 15-04-2022

Dear Patrick,

Thank you for your feedback. We take your feedback to heart in order to improve our campsite every year. We are sorry that some of the facilities were not to your liking.

The swimming pool is heated with a heat pump but in case of bad weather the water temperature can be temporarily lowered.

We hope to see you soon:)

Camping L'Hirondelle info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (86)

Het complex

• Aantal bungalows86

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (3)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)