Camping L'Hirondelle

Camping L'Hirondelle
7,5

212 reviews over Camping L'Hirondelle in het Nederlands

Top camping op een top locatie!!

Van kluijve
18-8-2018

Dit jaar voor de 2de keer op de camping, deze keer een super de luxe lodge safari tent voorzien van alle gemakken.

Camping is fantastisch gelegen en onze tent stond aan de rand van de camping met geweldig uitzicht!

Ondanks de tent ook af en toe gebruik gemaakt van de sanitair gebouwen en deze kunnen zeker verbeterd worden!

Mijn dochter en ikzelf zijn ook ontzettend ziek geweest en nu lees ik dat meerdere mensen dit waren de afgelopen weken..

Animatie hartstikke leuk voor de kinderen. Restaurant heerlijk eten.

Al met al weer een top vakantie gehad!!

Een prachtige camping!

Willem
18-8-2018

Het is een prachtige sfeervolle camping. Mooie staanplaatsen vol schaduw. Geen plek is het zelfde. De camping is gelegen tussen een rivier en een groot veld dat overgaat in de omliggende heuvels. Schitterend!

Een unieke camping met fenomenaal uitzicht. Dit is waarom wij voor deze camping hebben gekozen. En het op het eerste gezicht mooie zwembad. We hadden de eerste week een rivierzichtplek, en de overige 10 dagen een royale comfortplek aan het veld. Er is al veel over het sanitair geschreven,en helaas klopt t. Wij zijn overigens snel tevreden, maar je kinderen van 7 en 9 niet zelfstandig kunnen laten douchen omdat de temperatuur van het water varieert van ijskoud, tot gloeiend heet vind ik groot minpunt. Nooit zijn wij ziek, maar op deze camping allemaal ziek geworden. Zelfs zo erg dat onze dochter 22 uur achterelkaar heeft overgegeven met korte tussenpozen. Ik wijt dit ook aan de hygiëne, van t zwembad of t sanitair. Er waren op dat moment veel mensen ziek. Prijs kwaliteit is daardoor niet in verhouding.

Laura - Hirondelle team, Gérant, 18-8-2018

Hello Kuipers and thank you again for your stay here !

This year, we worked on all our 78 accommodations and on the new fitness hall near the pool. But as we told to lot of families, we'll work on our sanitaries for next year.

About the swimming pool, it's clean all day and every days by our staff and a French company for the protection of campers comes every 15 days to check that the water in the pools is clean and free of bacteria (they come without call us before). If they find one, we must close the pool, which was not done during your stay because the pool water is what it should be. We know that some families were sick in the month of August, but if it came from the pool or toilets we would have had a lot of people in your case ... A virus of "gastro" can happen, even in summer, we have about 1000 people on the site in high season ...

Have a nice end of summer !

leuke camping, slechte hygiene

Anne
17-8-2018

Het is een mooie lange camping met een schitterd uitzicht.

En zoals ik al eerder las, mag de speeltuin wel wat groter en dat er ook kinderen van 6 en 8 etc het leuk vinden.

Het zwembad, ja dat ziet er op het ook mooi uit.

Maar ik vond het de 2de week van ond verblijf er al niet meer zo schoon uitzien.

2 van mijn kinderen waren de 2 de week ook aan de diaree.

Bij thuis komst was dit nog niet over, dus maar naar de huisarts.

En wat bleek, ze hebben een bacterie binnen gekregen die je in zwembaden tegen komt!!!!

Dus de hygiene is ver beneden peil.

Het is maar dat je het weet.

Super

Sale
14-8-2018

Adembenemend uitzicht. Zwembad erg mooi en leuk. Pizza's, patatjes en borrelhapjes in het restaurant top. Rivier is leuk om in te spelen. Verbeterpunten kunnen zijn: 1. Uitbreiden van de speeltuin; en hier meer schaduw realiseren 2. Toegang naar het riviertje mooier en toegankelijker maken. Onze mobilehome was prima. Wij zaten dicht bij het zwembad, speeltuin en restaurant. Vriendelijk personeel.

Leuke camping!

Susanne
12-8-2018

Mooie ligging, fijne (en veilige) hardlooproutes. Wij stonden op plek 87, vlakbij s3. Prima afstand tot rivier (heel dichtbij) en zwembad ( a 5 min lopen). Geen rioollucht te bekennen zoals sommige schrijven. Sanitair is wel erg verouderd maar meestal wel schoon.

Mooie campingplek, veel schaduw en privacy maar toch een leuk 'straatje' en voldoende contact met de andere campinggasten. Veel nederlanders, Zwembad en rivier zijn erg leuk. Overdag lekker zwemmen en/of dammetjes bouwen. S'avonds als je mazzel hebt, kun je de bevers spotten bij de rivier.

Savonds en snachts is het lekker rustig, geen drukke wegen in de omgeving dus goede nachtrust.

Veel bezienswaardigheden zijn wel een stukje rijden, echter door een prachtige omgeving dus dat mag de pret niet drukken.

Wij hebben fantastisch weer gehad en we hebben het zeker naar onze zin gehad op deze camping!

Helaas geen topcamping

Angelique
11-8-2018

Leuke camping, mooie ligging en omgeving. Leuk zwembad en riviertje. Tot zover prima. Wij stonden op 1 van de eerste plekjes. Het dichtsbijzijnde sanitairblok 1 had 3 wc's . Geen douche en geen afwas met warm water. Sanitairblok 2 wel warm water. Maar slechts 1 douche die het deed. Kortom beide rijp voor de sloop. Sanitairblok 3 was wel van alles voorzien alleen best wel een stukje lopen als je geen fiets hebt.

Op zaterdagavond was er een band. Leuk als je van jaren 70 muziek houd ;), daarna ging de muziek van een feestje bij de bar nog door tot na 1.00 uur. Terwijl het op de camping om 23.00 uur rustig moet zijn. Onze zoon vond de springkussens erg leuk. Alleen mocht hij van de man vd camping er niet op want hij is ouder dan 10.

We hebben een prima week gehad maar wel jammer van de staat van het sanitair.

Mooie camping echter....

Fam Hein
8-8-2018

Mooie camping, ligging, zwembad. Leuk riviertje. Lekker eten bij het restaurant. Echter door de slechte staat van het sanitair, is deze camping zijn geld en sterren niet waard. Erg zonde, want de rest is goed.

Wij zaten op plekje 91, in het midden van de camping, lopen naar het zwembad was nog te doen. Zit je verder op dan zeker fiets mee.

Sanitair gebouw 3 lijkt het meest op sanitair uit de 20ste eeuw, de andere gebouwen zijn ouder. Geen brillen, deuren met oude schroefgaten zodat je in ieder geval ventilatie hebt en mooi uitzicht naar buiten, erg lage toiletten zodat je dicht bij de (ondanks de 3x daagse schoonmaak toch) vieze grond en prullenbakjes zit. Douches hadden wel harde straal en redelijk warm water.

De camping zelf is een mooie mix van staanplaatsen en huisjes, die verspreid tussen de bomen staan. Hierdoor is het contact met naaste buren wat minder, geen veldjes zeg maar. Als het sanitair vernieuwd wordt een topcamping

TOP-omgeving, maar TOB-camping!

Jan
6-8-2018

De omgeving van deze camping is geweldig; mooie uitzichten en veel te doen (ook voor kinderen). De broodjes op deze camping zijn supervers; want worden ter plekke gebakken. Het zwembad is goed.

Voor de rest heb je het idee dat je hier totaal niet als gast wordt gezien. De regels die voor campinggasten gelden, die gelden niet voor de eigenaar zelf. Feesten met veel lawaai tot 1.00 uur 's nachts en de honden gewoon overal op de camping laten poepen mag blijkbaar wel als je eigenaar bent...

Het eten afhalen op deze camping is absoluut niet aan te raden; alle pizza's smaken naar kerrykruiden en de patat is één zompige klomp aardappel, waar te donkere en nog niet gare patat bij elkaar gegooid zijn.

De camping is ronduit slecht onderhouden; het sanitair is echt een jaar of dertig terug in de tijd. S1 en S2 moet je sowieso voorbij lopen; vanaf S3 scheen het beter te worden; maar ook dat viel vies tegen. Oude hokken en vaak koud water.

Leuke camping! Leuk zwembad voor alle leeftijden, babybed kinderbad en een diep bad + een waterspeeltuin. Ook het riviertje is erg vermakelijk. Grote nadeel is het sanitair. Erg "Frans" nog net een pot maar geen wc bril. Hoe verder je op de camping zit hoe nieuwer het sanitair. Wij hadden privesanitair. Wel jammer dat het wc papier niet incl was. (zelfs geen rolhouder) en die snufjes soms van de sepratank, das ook minder....

De camping is vrij lang gerekt dus een fiets is wel handig. Maar hoe verder door hoe rustiger de plek. Veel Nederlanders hier waardoor kinderen snel contact kunnen leggen. Ook het animatie team spreekt gewoon Nederlands. Wel grappig in Frankrijk op vakantie en gewoon Nederlands tegen iedereen praten.

Als je navigatie je over Grenoble stuurt houdt dan de D1075 iets langer aan. Veel navigatie stuurt je over de bergpas D7 en dan D120. Een mooie route door het berggebied maar niet aan te raden met een caravan!!!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Hirondelle in Menglon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Hirondelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Hirondelle scoort een 7.52 uit 10 op basis van 212 reviews.