La Plagne-Soleil

We hebben een aantal aanbieders voor La Plagne-Soleil voor je op een rij gezet:

Reviews over La Plagne-Soleil

• 8gert14-03-2015

Prima ski gebied.

Prima ski gebied en wil je apres-ski, dan effe met de bus naar volgende dorp.

• 5Après ski
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8chaya19-09-2011

c'est vraiment bien et bon!

les stations de La Plagne ont en été toutes les commodités nécessaires et des animations adaptées pour tous. un soucis récurrent (conversations avec d'autres vacanciers). les animateurs des stations ne sont pas fort sympathiques: Rémi très agressif et ne gère pas ses activités. Karen ne s'adresse qu'aux personnes qu'elle connait et comme Céline est dépassé par le nombre de participant et peut laisser des enfants (et adulte aussi) dans l'ignorance toute la séance... bref, cela fait trois ans que nous venons et ne souhaitons plus participer aux activités misent en place... c'est vraiment dommage. mais cela ne nous empêche pas de savourer le cadre magnifique. merci à la municipalité et aux commerçants pour toutes les navettes gratuites et constantes. merci aux personnels dans son ensemble. grande idée que la carte Pass' Plagne pour les activités payantes.

• 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

augustus 2011

• 9Monique21-03-2007

Was nog nooit in La Plagne geweest en het gebied bestaat dus uit een aantal kleine dorpjes die verspreid over het skigebied La Plagne liggen. Persoonlijk vond ik Plagne centrum en Aime Plagne niks omdat er veel hoge flats staan. Ik hou meer van het dorpse karakter. Belle Plagne is erg leuk en ik zou daar zeker ook een keer naar toe willen. Plagne Soleil is een piepklein dorpje met enkele hotel en wat appartementen. Er zijn 3 restaurantjes, 2 sportzaken en een Spar. De sfeer is heel relaxed. Je kunt er niet apres skieen. Maar als je komt voor rust, mooi uitzicht, goed skieen dan zit je helemaal goed. Plagne soleil is omgeven door enkele liften en je hoeft nooit ver te klunen met je skies om de piste op te gaan of een lift te nemen. Ik zou er zeker naar terug gaan. Ik skie al zo'n jaar of 15.

• 7Sfeer in stad
    • 4Après ski

Gereisd in maart 2007

• 7J. Balm21-08-2007

Geweldig skigebied zowel voor beginners als gevordenen. Sneeuwzeker en volop kans op een overheerlijk zonnetje. Compact dorp waar alle hoognodige ski behoeften aanwezig zijn. Zoals skiverhuur, skishop, supermarkt met overheerlijke bakker en diverse restaurants en pizzeria.

• 7Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 4Après ski
    • 10Omgeving

Gereisd met familie in maart 2006

• 8Meslay30-03-2015

statiom agreable

vive la neige chaude et le reblochon

• 8Skigebied gevorderden
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in maart 2015

• 6Martens24-03-2013

Enkel om te skiën

Heel fijne en groot skigebied met prachtoge pisten. maar verder niets te beleven en alles is er peper duur.

• 2Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 1Après ski
    • 7Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn

Gereisd in februari 2013

• 7elke19-01-2014

Prima locatie in skigebied La Plagne

Plagne Soleil is één van de kleinere dorpen in La Plagne. Het ligt wel centraal, je bent snel in alle uithoeken van het skigebied. In de directe omgeving zijn vooral veel blauwe en wat rode pistes. Iets verder weg zijn wat meer uitdagingen te vinden. De combinatie met het skigebied van Les Arcs is een aanrader. We waren er in het voorseizoen, het was erg rustig, geen levendig dorp.

• 4Sfeer in stad
    • 3Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Ruud Wolffensperger07-01-2017

Mooi skigebied

Super skigebied met zeer uitgebreide pistes voor zowel beginners als gevorderden.

• 6Après ski
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

januari 2017

• 9Bert18-03-2012

Perfekte wintersportplaats

La Plagne heeft zowel hoge boomloze pistes als fraaie pistes die door de bossen gaan. Voor elk wat wils. Veel mooie blauwe en rode afdalingen.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8E. Takken12-02-2010

Weinig faciliteiten in het dorp, ligging goed

Soleil heeft goede aansluiting met de andere Plagne-oorden. Er zijn echter niet veel winkeltjes en geen pin-automaat. Terugskieën naar het hoger gelegen deel van het dorp is lastig. Gaat alleen makkelijk als het sleepliftje vanuit Bellecôte werkt. Sneeuw dit jaar (feb 2010) geen gebrek.

Gereisd met vrienden in februari 2010

10 van de 33 reviews gezien