Chantemerle les Grignan

We hebben een aantal aanbieders voor Chantemerle les Grignan voor je op een rij gezet:

Reviews over Chantemerle les Grignan

Rustig en idyllisch

Marianne van Eek,
    19-8-2015

Chantemerle les Grignan is een heel erg klein plaatsje waar op zich weinig te beleven valt, maar is een prima uitvalsbasis omdat er in de directe omgeving genoeg te zien is. Het is geen gebied voor jongeren die willen stappen maar prima voor mensen die rust zoeken en op eigen gelegenheid wat van de omgeving willen zien. Vooral als de lavendel bloeit (mei/juni) is het er prachtig met al die paarse velden.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Typische franse platteland omgeving

Lise Teeuwisse,
    12-8-2015

Mooie omgeving in de franse natuur, heerlijk om te wandelen en te fietsen. Aanrader om ook de marktjes te bezoeken in de omliggende plaatsen. Typische franse markten met lekkernijen, bloemen, kleding, antiek en 'hebbedingen'. Helemaal fijn om hier rond te struinen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooie omgeving

Marja en Rene Tol,
    13-9-2014

Chantemerle les Grignan is een klein oud sfeervol dorpje. Een fiets-, wandel- of autotochtje rond het dorpje brengt je langs vele lavendelvelden en druivengaarden. Het is een omgeving waar je totaal tot rust komt en met een verblijf in Le Bois des Dames wordt het helemaal ideaal.

Gereisd met partner in Fri Sep 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein dorpje tegen heuvel

paul de buyser,
    8-9-2014

Rustig dorpje,600 inwoners in zomer,200 in winter.Sommige avonden komt precies heel het dorpje buiten om naar de (mini)markt te gaan op vrijdagavond of maandagavond het patanquekampioenschap van het dorp.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk klein dorpje

Lies Apon,
    2-7-2013

Het dorpje is klein maar leuk, er zijn veel aangrenzende dorpen die ook zeker de moeite waard zijn te bezoeken. leuke markten en bezienswaardigheden! leuke gezellige eetgelegenheden waar je lekker kunt eten!...Prachtige natuur, lieflijk iets waar wij verliefd op zijn geworden.

Gereisd met partner in juni 2013
Chantemerle les Grignan scoort een 8,5 uit 10, op basis van 31 reviews