Buis les Baronnies

We hebben een aantal aanbieders voor Buis les Baronnies voor je op een rij gezet:

vakanties Buis les Baronnies

Reviews over Buis les Baronnies

Goed!

Sander,
    7-12-2018

Prima vakantie gehad in een mooie omgeving. Stonden in de buurt van de oude sanitaire voorziening, welke prima zijn, maar een houder voor een douchekop zou wel prettig zijn.

Het enige minpunt is de afstand naar de bewoonde wereld

Gerben,
    6-12-2018

Het enige minpunt is de afstand naar de bewoonde wereld

Gereisd anders in december 2018

De camping was mooi met vriendelijk personeel

Laura,
    6-12-2018

De camping was mooi met vriendelijk personeel. De omgeving prachtig. We hebben een heerlijke week gehad.

Heerlijk

Familie,
    2-9-2018

Heerlijke camping. Niet te groot, niet te klein. Mix van Nederlanders en Fransen. Supervriendelijk en betrokken team. Leuke kleinschalige animatie. Kinderen vermaken zich hier opperbest. Fijne kampeerplekken, de ene plek met meer schaduw dan de andere.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping!

Monique,
    28-8-2018

Deze was volgens onze zoons (14/16/18 jaar) een echte aanrader.

Pluspunten volgens de jongens: Goede wifi bij ingang (met stip op 1 ;-) gemeentezwembad naast de deur waar ze 's morgens gratis konden zwemmen en rest van de dag tegen kleine vergoeding. Waterijs en patat voor weinig bij restaurant dat tussen camping en zwembad lag (liefde van de jongens gaat ook met de Franse hitte door de maag ;-). Camping was op loopafstand (2 min) van het gezellige dorpsplein met restaurants en cafe's zodat ze er zelf samen 's avonds naartoe konden. 5 min ten noorden van de camping was een heerlijk zwemstrandje waar je lekker kon zwemmen en door de rivier kon lopen.

Camping kostte maar 23 euro per nacht in het hoogseizoen voor 5 personen! De camping heeft maar 66 plaatsen. Het gedeelte tussen rivier en zwembad is drukker en minder beschut maar als je de ingang neemt na het zwembad kom je bij de mooie plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Buis les Baronnies scoort een 8,4 uit 10, op basis van 28 reviews