We hebben een aantal aanbieders voor Risoul voor je op een rij gezet:

vakanties Risoul

We hebben een aantal aanbieders voor Risoul voor je op een rij gezet:

Reviews over Risoul

Heerlijk gebied, ruim, veel keuze wat verouderd!

Zora,
    25-2-2019

Het is een ruim skigebied en er is voor elk niveau keuze genoeg. Ook voor kinderen zijn er in Risoul en de andere kant van de berg Vars twee flinke speel/leerweides gemaakt. Aparte lift voor schooltjes en een vreemd soort eitjes lift voor de echte mini’s. Enige minpuntjes zijn de hoeveelheid sleepliftjes en alle liften zijn vrij oud en ook grof als je opstapt, zowel de stoeltjes liften als de sleepliften. Sleepliften zijn soms ook erg lang en heel stijl. De pistes kunnen op veel plekken wel flink smal zijn. Maar al met al een heerlijk gebied.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verrassend skigebied met goede voorzieningen

Robert van Zantvliet,
    17-1-2019

Risoul bestaat uit 2 gedeelte's, het oude dorp (in het dal) en het echte skidorp (Risoul 1850) op zoals al in de naam staat 1850 meter hoogte. De laatste paar kilometers naar het skidorp met al zijn voorzieningen, liften en uitgaansgelegenheden zijn flink stijl en kunnen bij hevige sneeuwval redelijk lastig zijn ondanks sneeuwkettingen. In "1850" zijn diverse apresski-gelegenheden, hotels, supermarkten en restaurants te vinden. Vanaf de centrale plaats waar alle liften vertrekken ga je zo het skigebied in, het gebied van Risoul is al redelijk ruim en verrassend leuk met diverse blauwe, rode en zwarte pistes. Maar om het nog leuker te maken kan je via de top van het gebied ook naar Vars skieen, hier vind je lange zwierige piste door de bossen die het gebied nog leuker maken. Er zijn genoeg leuke gelegenheden op de pistes voor een hapje en/ of een drankje. En de pistes worden goed bijgehouden. Wat mij betreft een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Mooie pistes direct bij de appartementen

Veenhut,
    12-1-2019

Mooie pistes voor beginners en gevorderde, pistes komen uit in Risoul 1850 en in Vars. Voor beginners ideaal met de sta-lift naar de oefenweide waar iedereen behulpzaam is bij de liften, vriendelijk behulpzaam personeel. Spreekt goed Engels. Goede apres-ski in de yeti-bar voor de liefhebbers.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onvergetelijk!

Mark,
    7-11-2017

De appartementen zitten fantastisch dicht op de pistes! Er is een kleine Spar (winkel) bij de appartement die grenzen aan de piste. Maar zodra je het dorp in loop vind je een grotere Spar. Voor een ziekenhuis moet je naar Gap. Wel zijn er dokter posten en tandartsen in Risoul. Deze zijn alleen op bepaalde dagen open.

Gereisd met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch gebied!

Paul,
    2-11-2017

Risoul is een ontzettend mooi en groot gebied. Er is voor ieder wat wils. Zowel de pistes zelf lagen er erg mooi bij en zijn erg gevarieerd maar ook de funparken waren prachtig. Veel verschillende mogelijkheden voor zowel beginners als gevorderden. Wij hadden vorig jaar geweldige sneeuw. Naast de prachtige pistes was het uitgaan in risoul ook erg leuk!

Gereisd met vrienden in maart 2017
Risoul scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews