We hebben een aantal aanbieders voor Régusse voor je op een rij gezet:

Reviews over Régusse

Leuk dorp

A & A
    23-5-2016

Regusse is een leuk dorp met een paar gezellige winkelstraatjes. Ook zijn er twee oude molens die je kunt bezichtigen. Er is ook een grote supermarkt in de buurt net als het gemeente zwembad. Verder leuke bossen in de omgeving. Echt een provencaals dorpje.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein lief plaatsje

Marco de Bie
    23-8-2015

In Régusse zelf is niet veel te beleven. Wij waren hier ten tijde van het "Molenfestival" en dat maakte het erg gezellig. Ook zijn leuke uitstapjes relatief ver rijden door de afgelegen plek. Bij de toeristen informatie in het centrum praten ze zeer gebrekkig Engels, dat viel wat tegen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Karakteristiek frans dorpje!

Jan
    1-7-2012

Gelegen op helling. Smalle steegjes en weggetjes. Dorpsplein met jeu de boulers, gezellig keuvelende en vriendelijke hoofdzakelijk bejaarde mensen. Postkantoor, bakker, slager, weekmarkt, Super U, huisarts. Prima uitvalsbasis voor tripjes naar Gorges du Verdon, Lac de Sainte Croix en diverse mooie kleine, oude dorpjes waarvan de bevolking je het liefste als wandelaar begroet en niet met de auto. En in Regusse zowaar 2 (niet werkende, maar mooi gerestaureerde) molens. Dagtrip naar kust ,b.v. St. Tropez, vraagt inderdaad een hele dag. Geaccidenteerde omgeving, minder geschikt voor 'gewone' fietser, uiteraard walhalla voor de 'Tour' liefhebber.

Gereisd Met partner in juni 2012
Régusse scoort een 8,7 uit 10, op basis van 57 reviews