Reviews over Reallon

voor de rustzoeker en bergwandelaar

Sijbren
    23-1-2010

Gerard en Corien hebben samen een een prachtige stek in dit dal.

Ze verhuren twee appartementen voor mensen die de Ecrin in willen trekken.

In het gehele dal wonen ongeveer 600 mensen, er is dus rust in overvloed.

De toegang tot dit dal begint bij een groot stuwmeer, het Lac de Serre-Ponçon.

De bergen van de Ecrin zijn door de vele wandelpaden goed te doorkruisen.

Ontmoetingen met gemzen, hamsters en arenden zijn vaak een deel van een wandeling. Naast het appartement hebben een paar frisse en vriendelijke jonge meiden een restaurant opgezet in een Mongoolse Yurd. Ze koken fantastisch, een aanrader.

zeer fijne zomervakantie 2007 gehad!

D. Langers
    22-7-2008

verzorgd proper appartement, vriendelijke sfeer, voldoende sportmogelijkheden, rust..., goed weer, fijn om te wandelen.

Vele mooie stadjes in de buurt om te bezoeken evenals het lac du serre poncon. Wij zijn er 14 dagen geweest en hebben een zalige vakantie gehad. Overdag goed weer, ongeveer 28 graden, 's avonds koelt het dan iets af.

Er was animatie voorzien (franstalig). Heel, heel mooie streek ook in de zomer.