Sorteren

Reviews over Puy Saint Vincent

Perfect

Coen
    10-9-2018

Sfeervol, rustig, perfecte ligging voor buitensporters/fietsers/wandelaars/klimmers en vooral hele gastvrije Nederlandse hosts! Zeer aan te raden als je naar de Ecrins/Val Durance gaat en de hitte van de vallei beneden wilt vermijden en op zoekt bent naar rust en ruimte. De faciliteiten zijn zeer schoon. Chapeau!

Ontspannen sfeer, prachtige omgeving

van de Meent
    20-8-2018

Heerlijk rustige en ontspannen camping met prachtig uitzicht. Faciliteiten zijn prima, al zou de receptie in het hoogseizoen wat meer uren open mogen zijn (nu spitsuur tijdens de uurtjes dat er iemand aanwezig was). Verder wel top service: bij onze aankomst in het donker rond 22.00 waren de lampjes in onze yurt (wat een leuke slaapplek, uitzicht over de bergen) voor ons aan gelaten, bij verwarring over het gebruik van de kookplaat kwam meteen hulp. In de omgeving is het fantastisch wandelen (hele mooie watervallen) en is veel gelegenheid voor andere sportieve activiteiten. Onze oudste van 15 heeft geparapend, een geweldige ervaring. Het gemopper over de trage, soms wat gebrekkige wifi was bij onze kids aanwezig maar dat weet je van tevoren als je voor dit soort prachtige plekken in de natuur kiest. Minpuntje: de stretchers voor de kinderen in de yurt lieten te wensen over (lattenbodem schoot steeds los). Wij komen graag nog een keer!

TOP!!

Saskia
    15-8-2018

Genoten van de prachtige omgeving en de enorme gastvrijheid van de eigenaren. Na een actieve dag staat er iedere dag weer een fantastisch diner op tafel.

Ontbijt is prima. Iedere dag veel variatie.

Kamers zijn ruim en keurig netjes. Lekker even ontspannen in de prachtige tuin, op het terras of in de woonkamer. of in de jacuzzi:)

Je loopt vanaf het chalet zo de bergen in.

Hier komen we zeker nog een keer terug!

Geweldig, een aanrader!

Leontine
    12-8-2018

Heerlijke week gehad in Alpe Lune. Zo’n mooie plek, gastvrij, gezellig, goed verzorgd, met heerlijk eten, tips voor leuke activiteiten in de omgeving (wandelen, zomerrodelen, steden, meren en marmotten spotten) en enthousiaste begeleiding bij bergbeklimmen en abseilen op een fantastische locatie. Maar ook in en om het huis is het fijn, met oa sauna en jacuzzi. We hebben genoten! De kinderen willen hier nog wel 1000x naartoe en wij ook :-)

Mooie plaatsen met uitzicht, voor sportievelingen.

van Kampen
    10-8-2018

Heerlijke camping, mooie (grote) plaatsen met geweldig uitzicht op de bergtoppen.

Veel mogelijkheden om actief te zijn, prachtige (lange, korte, uitdagende) wandelingen vanaf de camping of in de buurt. Mooi fietsen, mountainbiken.

Gezellige, gemoedelijke sfeer (veel sportieve nederlanders).

Puy Saint Vincent scoort een 8,2 uit 10, op basis van 39 reviews