We hebben een aantal aanbieders voor Puy Saint Vincent voor je op een rij gezet:

vakanties Puy Saint Vincent

Reviews over Puy Saint Vincent

Letterlijk en figuurlijk: hoog niveau!!

Mart,
    11-12-2018

De camping is ons op het lijf geschreven. Je hebt van hier uit alle mooie wandelingen in de Écrins in een straal van goed 25 kilometer binnen je bereik. Ook vanuit de camping is het prima wandelen.

De camping is fantastisch en intiem. Geen poespas (dus geen zwembad, winkel animatie en dat soort dingen), grote plekken, stil (de uilen laten ‘s avonds van zich horen...🦉), brandschoon eenvoudig sanitair, midden in de natuur en, ook niet onbelangrijk, superlekker stokbrood...🥖 Het fijne is ook dat Taco en Annemarie in het Nederlands geweldige tips geven. Ook Cindy, hun Franse hulp, is een en al vriendelijkheid en hulpvaardigheid.

Ik moet daarbij wel aantekenen dat we in het naseizoen hier waren. Hoe het in het hoogseizoen is...geen idee...maar zeker ‘anders’ denk ik. Wij hebben genoten en komen terug!!

Gereisd met partner in september 2018

Perfect

Coen,
    10-9-2018

Sfeervol, rustig, perfecte ligging voor buitensporters/fietsers/wandelaars/klimmers en vooral hele gastvrije Nederlandse hosts! Zeer aan te raden als je naar de Ecrins/Val Durance gaat en de hitte van de vallei beneden wilt vermijden en op zoekt bent naar rust en ruimte. De faciliteiten zijn zeer schoon. Chapeau!

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontspannen sfeer, prachtige omgeving

van de Meent,
    20-8-2018

Heerlijk rustige en ontspannen camping met prachtig uitzicht. Faciliteiten zijn prima, al zou de receptie in het hoogseizoen wat meer uren open mogen zijn (nu spitsuur tijdens de uurtjes dat er iemand aanwezig was). Verder wel top service: bij onze aankomst in het donker rond 22.00 waren de lampjes in onze yurt (wat een leuke slaapplek, uitzicht over de bergen) voor ons aan gelaten, bij verwarring over het gebruik van de kookplaat kwam meteen hulp. In de omgeving is het fantastisch wandelen (hele mooie watervallen) en is veel gelegenheid voor andere sportieve activiteiten. Onze oudste van 15 heeft geparapend, een geweldige ervaring. Het gemopper over de trage, soms wat gebrekkige wifi was bij onze kids aanwezig maar dat weet je van tevoren als je voor dit soort prachtige plekken in de natuur kiest. Minpuntje: de stretchers voor de kinderen in de yurt lieten te wensen over (lattenbodem schoot steeds los). Wij komen graag nog een keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

TOP!!

Saskia,
    15-8-2018

Genoten van de prachtige omgeving en de enorme gastvrijheid van de eigenaren. Na een actieve dag staat er iedere dag weer een fantastisch diner op tafel.

Ontbijt is prima. Iedere dag veel variatie.

Kamers zijn ruim en keurig netjes. Lekker even ontspannen in de prachtige tuin, op het terras of in de woonkamer. of in de jacuzzi:)

Je loopt vanaf het chalet zo de bergen in.

Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig, een aanrader!

Leontine,
    12-8-2018

Heerlijke week gehad in Alpe Lune. Zo’n mooie plek, gastvrij, gezellig, goed verzorgd, met heerlijk eten, tips voor leuke activiteiten in de omgeving (wandelen, zomerrodelen, steden, meren en marmotten spotten) en enthousiaste begeleiding bij bergbeklimmen en abseilen op een fantastische locatie. Maar ook in en om het huis is het fijn, met oa sauna en jacuzzi. We hebben genoten! De kinderen willen hier nog wel 1000x naartoe en wij ook :-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Puy Saint Vincent scoort een 8 uit 10, op basis van 39 reviews