We hebben een aantal aanbieders voor Opio voor je op een rij gezet:

Reviews over Opio

nooit meer

Rene,
    18-8-2018

Wij hebben een mobile home via een touroperator gehuurd die op deze camping staat plek nr. 96. Belangrijk is om goed bij deze verhuurder na te vragen wat de totale kosten zijn van je verblijf. Bij ons had ze alleen de kosten van de huur die aan wij aan haar moesten betalen doorgegeven. Eenmaal bij de camping aangekomen bleek dat we stageld p.p.pn. moesten afrekenen. Dit was een onaangenaam begin van de vakantie. Kijk goed naar de plek waar je mobile home staat. De camping ligt langs een doorgaande weg waar men 70 km/u mag rijden. Wij hebben veel last gehad van deze weg.De camping zelf is prima, vriendelijke eigenaar, goed zwembad, leuke eetgelegenheid met enthousiaste mensen. Het contact maken met andere is minder makkelijk, veel Fransen en Engelse die hier vaste plekken hebben. Houd er rekening mee dat in het hoogseizoen het erg druk is. Je staat vaak in file naar het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping centraal gelegen in de Côte d’azur

Jurgen,
    12-8-2018

Een nette, kleine camping met vriendelijke eigenaren. Een fijn zwembad en speelterrein voor de kids. Veel vaste gasten, hierdoor is contact leggen met anderen wat moeilijker. Maar ook wij waren hier met familie. De eigenaren proberen hierin wel een goede mix te krijgen. Perfecte camping voor uitstapjes naar Monaco, Cannes en St. Tropez. Wij hadden een grote chalet, heel erg netjes met alles erop en erin! Wij hebben echt genoten!!

Gereisd anders in augustus 2018

Genieten op zijn Frans

Fam Hes,
    27-7-2018

Mooie groene terras camping, twee weken in een mobile home met airco is een pre. Camping ligt in de buurt van veel leuke plaatsen zoals Antibes, Valbone en Monaco, dorp Opio zelf is klein. In hoogseizoen best druk aan cote d'azur maar camping zelf is redelijk klein en daardoor rustig. Fantastische boulangerie 200m naast camping voor vers dagelijks stokbrood, restaurant op camping is oke maar niet bijzonder.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima hotel, prachtige ligging

Julie,
    8-7-2017

Het zen-zwembad in de olijfboomgaard beviel erg goed: heerlijk rustig zonder muziek & gillende kinderen! Het hele entertainment pakket hoeft voor mij niet zo, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Gereisd zakelijk in juni 2017

Nogal massaal.

alleengaande,
    25-6-2016

Geen echt persoonlijk Club Med-gevoel. Teveel geënt op zakelijke bijeenkomsten.

Gereisd alleenreizend in juni 2015
Opio scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews