We hebben een aantal aanbieders voor Malaucène voor je op een rij gezet:

Reviews over Malaucène

mooie plek

P.Oostdijk
    31-7-2017

Leuk klein plaatsje met veel horeca. Rond het kleine centrum veel eettentjes en ook zeven fietszaken. Hier verkoop en verhuur van fietsen. Veel fietstoeristen en dan vooral de klimmers! Deze mensen komen om de nabij gelegen Mont Ventoux te beklimmen. De natuur is adembenemend mooi, verschillende huizen te huur, hotels en campings. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Voor pubers die niet van natuur, wandelen of fietsen houden maar liever uitgaan en feesten is er echter niet veel te doen.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prschtige omgeving

Tischo
    13-10-2014

Malaucene en omgeving is gericht op fietsers en wandelaars en "ouderen". de Mont Ventoux is een puist is de heuvelachtige omgeving die zeer tot verbeelding spreekt van fietsers ie vanuit Malaucene en Bedoin (en sault) de Kale berg klimmen. De plaatsje Malaucene is druk, chaotisch (Frans) maar gezellig. Er zijn veel terrassen en als je oplet kun je er goed en redelijk goedkoop eten. Wij komen in deze omgeving al jaren met erg veel plezier...

Gereisd Met partner in september 2014

Leuk dorpje

Hans
    19-8-2014

Leuk dorpje met in het centrum diverse horeca gelegenheden. Ook zijn er diverse fietsenwinkels waar fietsen (vnl racefietsen) te huur zijn. In het centrum is een supermarkt (U-expres) gevestigd. Voldoende keus voor je dagelijkse booschappen

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prima om te verblijven

Georges Vogels
    26-7-2014

Wij waren er met wielertoeristen en verschillende van hun vrouwtjes. Om te fietsen gewoon geweldig en ook de vrouwen welke niet fietsen konden het prima vinden in het domein of in de stad. Echt een aanrader voor groepen

Gereisd Met vrienden in juni 2014

gezellig dorpje

patrick pieters
    8-9-2013

Malaucene is een leuk dorpje , heeft ons aangenaam verrast. Leuke en veel eetgelegenheden. Ideaal vertrekpunt om boeiende uitstappen te doen. En altijd mooi weer !! ( alle op't moment dat wij er waren toch.)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013
Malaucène scoort een 8 uit 10, op basis van 36 reviews