vakanties Les Issambres

Reviews over Les Issambres

Prima camping helaas zeer slechte WIFI

Maria,
    28-9-2018

Heerlijk camping ; direct aan zee met leuke restaurantjes en winkel.

Helaas werd ik vooral veel door muggen gestoken ; schijnbaar hebben ze op veel campings aan de cote d'Azur/ Zuid Frankrijk daar last van vw natte zomer.

Leven Als God In Frankrijk ? dan moet je hier zijn

Geert Pots,
    24-10-2017

Leven als God in Frankrijk

Wij verbleven laatste week augustus 2015 hier.

Het is echt een prachtige B&B het is gelegen vlak aan de zee en doet zeer goed dienst als uitvalsbasis naar de prachtigste plekken die je in deze contreien kunt vinden.

Denk bijvoorbeeld aan:

• Saint Tropez

• Cannes

• Monaco

• Nice

Het huis is zeer stijlvol afgewerkt met een mooi zwembad en een prachtige besloten tuin hierdoor is je privacy optimaal gewaarborgd. Ook je vervoermiddel auto of motor staat op eigen terrein veilig afgeschermd.

Het wordt door 2 Nederlandse jongens met zeer veel enthousiasme gerund.

Het ontbijt wat ze serveren is zeer uitgebreid en wordt genuttigd op een stijlvol terras wat uitzicht bied op zee.

Kamers zijn zoals je kon verwachten bij deze prachtige ambiance ook weer met zeer veel smaak ingericht en voorzien van alle hedendaagse comfort o.a. Tv. Met alle mogelijke zenders ook Nederlandse.

Met andere woorden:

Wil je je wanen als God in Frankrijk dan is Villa le Grand Bleu wat bestiert wordt door Michel en Martijn een paar uiterst gedreven, enthousiast en behulpzame mensen.dit B&B is dan ook zeer zeker een aanrader.

Mvg. Geert & Debby Pots.

Prima camping aan het strand

Yvonne,
    5-9-2017

Gelegen aan drukke doorgaande weg, maar daar heb je achter op de camping geen last van. Klein supermarktje aanwezig, maar voor een grote moet je wel een eindje rijden. Begin juni al grote drukte op de weg ri. St. Tropez. Weinig veilige wandelmogelijkheden vanaf de camping. Heerlijk om zo het strand op te stappen. Betaalbare camping met desgewenst (en tegen iets meer betaling) een rustige plek met een eigen watervoorziening. Prima pizzeria naast de camping. Voor de rest moest je wel zoeken naar een redelijk restaurant. Op "Kindvriendelijkheid" heb ik niet gelet ;-)

Mooie plek

Gidion Brouwer,
    8-7-2017

Heerlijke vakantie gehad op deze locatie! Eigenaaresse was heel aardig en mooie plekjes voor de tent met kraantje en dergelijke. Kortom top camping

fantastisch onmiddellijk aan zee gelegen proper

simonne.warmoes,
    7-1-2017

Eindelijk een camping die niet te duur is voor de Cote d'Azur. Daarbij onmiddellijk aan het strand gelegen dit door een hekje met code.

Tamelijk ruime plaatsen. Verder heel veel douches en daarbij overal proper en douches zijn er gratis . Alle dagen wordt er rondgereden om de plaatsen te inspecteren. Verder heb je juist voor het domein een winkel met alle benodigdheden en tevens brood, gelegen langs de baan rechtover de zee ; Ook een restaurant. Je moet ook daarvoor niet op straat, je kan er heen door een hekje eveneens met code. Het is heel centraal gelegen voor bezoeken aan Fréjus, St. Rafael Port Grimaud en St; Tropez waar de campings heel veel duurder zijn .Zeker een aanrader.Je mag je plaats zelf kiezen, ook plaatsen met wasbekken en water direct op de kampeerplaats

Les Issambres scoort een 7,7 uit 10, op basis van 43 reviews