Sorteren

Reviews over Le Cannet

Leuke plek

Kyra
    28-7-2018

Bij hotel Thomas is een klein zwembad maar het is buiten in de natuur heel leuk

Best mooie camping met fantastisch sanitair.

Dirk
    27-7-2017

Camping ligt in een zeer drukke omgeving niet al te ver van Cannes.

Cannes is een gekkenhuis, langs een stoepje langs de zee lopen kan eigenlijk niet; een zeer drukke weg.

Gratis wifi, maar het werkte eigenlijk niet.

Ondanks slechte recencies, prima hotel!

Marijon
    20-11-2016

Ondanks de slechte recencies van hotel Thomas in Le Cannet toch met onze familie met touroperator mee gegaan op fietsvakantie in Zuid Frankrijk. Wat hebben we genoten, als familie maar ook als fietsgroep. Hotel Thomas heeft de maaltijden aantrekkelijker gemaakt. Jammer maar helaas van het slechte weer de laatste dag, goed alternatief gekozen. Zeer mooie omgeving en leuk oud centrum in Le Cannet! Mogelijkheid met bus naar Cannes maar ook lopend prima te doen.

Prima hotel

D. Teisman
    21-6-2015

Prijs kwaliteit verhouding goed. Fietsvakantie en hier onze overnachtingen gehad. Geweldige sfeer, leuke ontvangst, eenvoudige kamers maar alles zat er op en aan. Schone en prima bedden. Heerlijke vakantie gehad mede door de mensen van Hotel Thomas, chapeau.

Fijn hotel

monique
    14-9-2013

Net terug van een motorreis door de alpen met als grote tussenstop hotel thomas. Een fijn hotel met garage voor de motoren. Vriendelijke mensen en erg klantvriendelijk. Een heerlijk dakterras om in de ochtend zon te ontbijten. Ook het zwembad op het dak is erg aangenaam.

Le Cannet scoort een 6,6 uit 10, op basis van 17 reviews