Chateaurenard (Bouche du Rhone)

We hebben een aantal aanbieders voor Chateaurenard (Bouche du Rhone) voor je op een rij gezet:

Reviews over Chateaurenard (Bouche du Rhone)

Kom graag nog eens terug

John Nagel
    25-8-2017

Het plaatsje Chateaurenard heeft weinig spectaculairs te bieden en was alleen onze verblijfplaats van waaruit wij diverse fietstochten wilde maken. Dit werd ons onmogelijk gemaakt door de hitte (37C) een sterke Mistral gedurende ons verblijf. Sel is Chateaurenard een prima uiitgangspunt om diverse plaatsen in de Provence,Languedoc de Rousillion,de Camarque en Middelandse zee te bezoeken. Wij waren o.a. in Avignon en St. Remy de Provence.

Centrum klein, veel supermarkten

Chris
    2-9-2014

Dorp vonden we niet heel spannend. Omgeving is vol met leuke plaatsen en je zit in een wip in Avignon. IJs eten in dorp is wel leuk. Naar verluidt is de Aziatische keuken erg goed. Wij hebben de pizza's geproefd. De meest centraal gelegen duurde te lang, die bij de parkeergarage is erg lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

goede centrale ligging

jean
    17-10-2011

op 12 km van Avignon, st remy de provence ( Van Gogh) 30 km van Baux 60 km van de Camargue enz. Vriendelijke ontvangst in toerist info en de musea meerdere feesten ook in september in Chateaurenard en omgeving 4 weken verblijf zonder ooit te vervelen

Gereisd Met partner in september 2011
Chateaurenard (Bouche du Rhone) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 20 reviews