We hebben een aantal aanbieders voor Essubras voor je op een rij gezet:

Reviews over Essubras

Omarmd door rust.

Frans en Nanda,
    3-10-2018

Het was weer heerlijk op de camping. We zijn hier nu voor de derde keer waarvan (nu de kinderen niet meer mee gaan) voor de tweede maal in een appartement (Glane). Rust, ruimte en gastvrije gezelligheid en de hond is ook erg welkom. Het apparement biedt alles wat nodg is, verwacht echter geen luxe. De privé tuin geeft privacy maar geef ook alle ruimte om contect met ander vakantiegangers te hebben.

In de omgeving is voldoende te doen. Prachtige natuur en omarm vooral de rust. Bezoek het indrukwekkende Oradour-sur-glane.

De gastvrijheid van Alex en Hester is bewonderingswaardig. Op ongedwongen wijze zeer toegankelijk en gezelig. Bij aankomst eerst een drankje en even bijkomen van de reis. Je vakantie is echt begonnen. Voor wie het iets zegt, dit is de enige camping waar wij in 30 jaar camperen naar terug verlangden en dus vaker komen. Dit is geen diskwalificatie van ander fijne campings maar wel een groot compliment aan Alex en Hester.

Gereisd met partner in september 2018
    Alex en Hester, eigenaar, 10-10-2018
    Beste Nanda en Frans, dank voor de lovende woorden. Graag tot een volgende keer!

Fantastische camping! Waren hier al in juni 2018 .

Astrid en jaap,
    28-9-2018

Geweldige camping. Zijn niet voor niets weer in september terug gekomen om hier weer 3 weken te staan met onze caravan, een plaats met zon en schaduw.

Er is weer goed gekookt, oa paella, bbq met heerlijke salades, pizza, coq au vin, boeuf en nog veel meer.

Kamperen al meer dan 30 jaar en komen maar weinig campings tegen waar zoveel service wordt verleend als hier. Omdat het geen grote camping is, heb je snel contact met andere kampeerders, mocht je dat willen.

Waar wordt je bestelde stokbrood nog bij de caravan gebracht?! Ook het bruine bruin is erg lekker.

Fijne warme douches, zonder drukknop!

Hester en Alex, wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2018
    Alex en Hester, eigenaar, 10-10-2018
    Het was weer een genoegen, graag tot volgend jaar!

Plus en minpunten

Marit,
    23-9-2018

Leuke, gemoedelijke, overzichtelijke camping. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, ze maken snel vriendjes op deze camping. Wij hadden een tent van touroperator gehuurd en daar waren we minder blij mee. Er was veel kapot in/van de tent en daar kon de eigenaar van de camping geen oplossing voor bieden. Sowieso is de eigenaar zelf niet enthousiast over de tenten en lijkt zich niet echt betrokken te voelen. Wij sliepen op een bedbodem en volgens touroperator is dat normaal en noemen ze dat nog steeds een boxspring. Onze buurtent had ook alleen een bedbodem. Verder is het jammer dat ze afbakbroodjes s ochtends als stokbrood verkopen. Dan is het de moeite waard om naar een bakker te rijden voor ontbijt, dat is alleen wel min een half uur rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Alex en Hester, eigenaar, 26-9-2018
    Beste Marit, fijn om te lezen dat de kinderen zich bij ons goed vermaakt hebben. Voor zover wij weten hebben jullie inmiddels contact gehad met touroperator en is jullie klacht over de bedden naar tevredenheid geregeld. Wat betreft de "afbakbroodjes": zie onze reactie op de review van de heer Plender. Met hartelijke groet,

Gemoedelijk, ideaal voor kinderen tm 12

Annelies,
    15-9-2018

Leuke, kleinschalige gemoedelijke camping. Kinderen hebben het erg naar hun zin gehad, ook met marsmellows roosteren s avonds, pizza avond etc. Advies is om niet in een van de touroperator tenten te gaan, die zijn ons erg tegengevallen. Veel dingen kapot en het beloofde boxspringbed was alleen een bedbodem. Een andere tent had alleen een topper erop. Volgens touroperator tentvakanties zijn dat ook boxspringbedden. Het slaapt alleen voor geen meter. Onze buurvrouw had reuma en hield het niet uit op de bedbodem. Eigenaar van de camping is zelf ook niet enthousiast over de tenten en is er niet echt betrokken bij. Dus: camping zeker een aanrader, maar laat die touroperator tenten links liggen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top!!

Christie,
    25-8-2018

Voor de 2e keer op doorreis vanuit Spanje hier een stop gemaakt. Wederom zeer goed bevallen! De ligging is niet enkel prima als tussenstop tussen Spanje en Nederland en/of België maar ook de omgeving heeft veel te bieden voor een langere tijd. Ook Orradour-sur-glane is vanuit de camping perfect bereikbaar. Het onderhoud van de standplaatsen, het ontvangst van Hester en Alex, de service die ze verlenen, het 'kleinschalige'/ 'liefelijke'/ 'persoonlijke' gevoel wat er door deze mensen gecreëerd wordt is precies de reden om hier volgend jaar weer terug te komen. Hopelijk wordt deze idyllische camping nooit een glamping ;-)....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Essubras scoort een 7,1 uit 10, op basis van 7 reviews