We hebben een aantal aanbieders voor Essubras voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Essubras voor je op een rij gezet:

Reviews over Essubras

• 4Martin10-08-2015

Mini gehucht, niks te beleven behalve de camping

Essubras is niet op alle kaarten te vinden (Sygic routeplanner kende het niet, Google Maps wel), stelt ook niks voor met een paar huisjes. Je gaat erheen voor camping En Campagne.

• 7Omgeving

juli 2015

• 8marianne en cock08-09-2014

mooie natuur

zeer mooie omgeving en bos rijk veel meertjes in de omgeving en leuke plaatsjes

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Fam. Verbraak15-08-2014

Mooi gebied waar je zo Asterix tegen kan komen

Essubras is een piepklein gehucht, maar de omgeving is groen, niet erg toeristisch, en de mensen zijn erg vriendelijk. Het is een landelijke / boeren omgeving, met veel groen, en kleine Galische dorpjes, Wel mooi gebied vooral rond de rivieren. Ongerept, en nauwelijks industrie of steden, dus ook erg gezond leven. Vanuit Essubras is het wel een stukje rijden voor je een redelijke supermarkt tegen komt (st. Junien) maar dat hebben wij niet als storend ervaren. Verder zijn de steden Limoges en Angouleme wel te bereiden voor een dagtour, Dichterbij heb je st. Junien, en Confolens, die wel de moeite van het bezoeken waard zijn. Zeker doen, de museumdorpen Oradour (overblijfselen uit WO-2) en Montrol Senard

• 8Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2014

• 8Broekema04-08-2014

Authentiek Frans gehuchtje.

Feitelijk niets te doen, maar prima vertrekpunt/verblijfplaats.

• 8Sfeer in stad

januari 2014

• 9L Jans29-06-2014

Fantastische omgeving

In dit deel van Frankrijk lijkt het wel of de tijd even stil heeft gestaan waardoor karakteristieke dorpen hun uitstraling hebben behouden. Voor wandelaars en fietsers een mooi plek.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2014

• 5leo en elly27-06-2014

mooie omgeving

Dorpje zelf stelt niet veel voor je gaat echt voor de camping en omgeving. Boodschappen kan je prima doen in St Junien en in Bellac

• 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Erna15-06-2009

Klein maar fijn en heel gastvrij

Als je wilt genieten van het Franse platteland, zit je hier perfect. Een goede uitvalsbasis voor vele culturele uitstapjes en wandeltochten in de natuur. Zelf hebben we, in de week dat we daar waren met twee volwassenen en twee kinderen van 9 en 12, de Butte Frochet, Vallée du Signe en Saint German de Confolens bezocht en aardig wat kilometertjes in de omgeveing rondgetoerd. Ondanks het op dat moment niet echt geweldige weer werden we door onze gastheer en gastvrouw heerlijk verwend als het weer buiten verblijven onmogelijk maakte en werd onze geweldige authentieke gîte verwarmd met speciaal voor ons gehakt stookhout. Het eten in het restaurant was heerlijk en heel betaalbaar. Heel bizonder zijn ook de wandschilderingen in het restaurant van deze voormalige vakantiekolonie. Verder was ook aan de kinderen gedacht want op de camping zelf is er van alles te beleven: een zwembad, een trampoline, jeu de boule baan, vliegers, stripboeken, allerlei speelgoed, schommels enz. Een aanrader!

• 10Sfeer in stad
    • 9Omgeving