St. André-des-Eaux (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor St. André-des-Eaux (Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. André-des-Eaux (Loire Atlantique)

prima vakantie park om "rustig" te genieten

barry,
    11-9-2011

een erg rustig parkje waar buiten het zwembad om eigenlijk niets te doen is. veel ruimte tussen de huizen om lekker met de kids te spelen, huisjes zijn schoon en van alle gemakken voorzien.vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in augustus 2009

heerlijke vakantieplek

Xandra Blumenthal,
    13-9-2010

Wij zijn inmiddels 2 keer op dit kleinschalige park geweest en dat beviel zeer goed. Als je graag op een druk park met veel animatie zit, ben je er verkeerd, maar als je op je privacy gesteld bent, is het perfect. Fijne ruime huizen, veel grond eromheen om te spelen, eenvoudig maar prima zwembad (geen peuterbad, maar de trap loopt heel lang uit en daar kunnen de kleintjes leuk spelen). Perfecte locatie tegenover golfbaan en vlakbij de leuke badplaats La Baule met leuke winkels en een mooi strand, ook veel andere mooie plaatsen in de buurt (bijv Guerande)St Andre des Eaux zelfstelt weinig voor maar heeft wel een goede bakker en een heel leuke creperie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Ruim en rustig

A.,
    19-6-2010

Wij waren hier begin Mei 2008 met 2 volwassenen en 1 ouder kind in een appartement met zeer ruim terras. Het zwembad was nog niet open. Ruim voldoende ruimte in het 6-pers appartement. De vaatwasser was helaas defect. In de directe omgeving weinig te doen, behalve wandelen of golf. Met de auto is de kustplaats La Baule vlakbij met een gigantisch groot zandstrand. Hier zijn ook alle winkels en eventueel een Internetcafe of bibliotheek. Gunstig gelegen voor uitstapjes in de buurt naar Guerande (oud stadje), St. Nazaire (historische U-boot haven) of Nantes met kasteel, kathedraal en veel winkels.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

rustig gelegen hotel

Marloes van der Velden,
    15-10-2009

Ik wil mensen wel waarschuwen. Bij vertrek bleek dat uit onze kluis in de kamer 2 Ipod Touchs verdwenen waren. Daar waar wij 100% wisten dat ze er lagen. Je komt dan in een welles nietes spel terecht en dan blijkt de gebrekkige engelse taal van de manager toch een hele irritante factor te zijn. Jammer voor hun weten wij dat er onder hun personeel zich een dief bevindt. Dus let op en kijk iedere dag uw kluis na of alles er nog wel in ligt. Zo niet meldt dit dan ook.

Gereisd met partner in september 2009

rustig sfeerhotel met een maar let op!

Marloes van der Velden,
    15-10-2009

Alleen jammer dat er tijdens ons verblijf aldaar 2 Ipod Touchs uit de kluis zijn verdwenen. Je zou aan jezelf gaan twijfelen, maar helaas weten wij dat het is gebeurd. Een waarschuwing dus! Ook is het jammer dat als er dus iets gebeurt en je in een welles nietes spel met hotel terecht komt de manager geen Engels spreekt en dat voor een hotel dat in de titel International heeft waar de bezoeker 70% uit mensen uit de UK bestaat.

Gereisd met partner in oktober 2009
St. André-des-Eaux (Loire Atlantique) scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews