Notre-Dame-de-Monts (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Notre-Dame-de-Monts (Vendee) voor je op een rij gezet:

vakanties Notre-Dame-de-Monts (Vendee)

Reviews over Notre-Dame-de-Monts (Vendee)

Het dorp is vooral toeristisch, maar er zijn veel leuke er

lijn
    3-8-2007

Het dorp is vooral toeristisch, maar er zijn veel leuke restaurantjes. Het ligt bij een prachtig bos. Wij waren er in het hoogseizoen, toen waren er allerlei gratis culturele optredens. Zo waren wij bijvoorbeeld naar een soort komisch circusje met acrobatiek, een geslaagde avond. Maar ook in het bos werden leuke muzikale optredens gegeven. Verder is er een flinke supermarkt en kan je vooral naar het prachtige zandstrand!

Gereisd Anders in augustus 2007

Wij komen al 17 jaar in Notre Dme en het is voor ons een

Ineke Huibers
    19-8-2006

Wij komen al 17 jaar in Notre Dme en het is voor ons een beetje zo`n 2de thuis geworden. Het is gelukkig nog een gezellig,rustig, klein frans dorpje gebleven. Wel jammer is dat het enige karakteristieke kroegje de laatste jaren gesloten is. Maar er is wanneer wij dat willen volop gelegenheid om gezellig uit eten te gaan en wat te drinken ook in de direkte omgeving. Daarnaast is er te wandelen en te fietsen binnen een schitterend bos- en maraisgebied.Voor jonge zomergasten die uit zijn op veel vertier is er weinig te doen, daarvoor is de aangrenzende plaats St. Jean de Monts geschikter.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Notre-Dame-de-Monts (Vendee) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 16 reviews