Sorteren

vakanties Le Mans (Sarthe)

Reviews over Le Mans (Sarthe)

Fantastisch& Adembenemend mooi plekje.

Cyril Slot
    23-7-2018

Adembenemend mooie plek waar wij neerstreken voor een nachtje op onze doorreis.

Engels pratend /heel gastvrij/prachtige familiekamer met fijne bedden(waar ze er meerdere van hebben) heerlijk uitgebreid ontbijt met veel vers fruit .mega mooi tuin met allerlei activiteiten voor jong en oud.

Tafeltennis/dart /badminton/speeltoestellen/ruimte om te voetballen. ..

Ook waren er wel 6 bistro zitjes,

5 loungeplekken en 1 overdekte grote partytent met eettafel.

Eten werd bij interesse besteld en bezorg8door een lokale pizza/snackcorner.

Plek om weer te komen❤

alles schoon, goed ontbijt, niks op aan te merken

anca
    9-11-2017

prima hotel voor de prijs die je betaalt.

zeer goed hotel voor doorpassage voor de reis

portier willy
    16-9-2016

dicht bij de snelweg en goed voor passage

Rustige plek

Daphne
    14-9-2015

Heerlijke nacht gehad bij La Pommeraie. Het hotel is sfeervol ingericht en de tuin is prachtig. De eigenaren spreken Engels en zijn zeer vriendelijk! We hebben via hen ook een goed restaurant aangeraden gekregen in Le Mans waar we voor 16€ 3 heerlijke gangen hebben gegeten. Top!

Prima overnachtings hotel

Ger
    12-7-2014

Een uitstekend hotel dat wij op onze terugreis aandeden. Fijne bedden, goede kussens.

Er is een uitstekend ontbijt en het restaurant heeft een beperkte kaart, maar we hebben er heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

Het hotel heeft een kleine parkeergarage waar de auto voor een kleine vergoeding gestald kan worden.

Le Mans (Sarthe) scoort een 9 uit 10, op basis van 8 reviews