Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

Mwah...

Heleen,
    6-9-2017

Er is nauwelijks iets te doen in dit plaatsje. De zijn een paar eetgelegenheden, waar je niet erg vrolijk van wordt. De boulevard leent zich er wél voor. Het strand lag vol zeewier, maar daar kan natuurlijk niemand iets aan doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Jammer

Tonny,
    17-9-2016

Mooie grote boulevard maar weinig te doen. Meer horeca en winkels zou erg prettig zijn. Veel verschil tussen eb en vloed en veel zeewier. erg veel zeewier. Maakt zwemmen bijna niet mogelijk.

Mooie omgeving met vriendelijke Franse mensen. Komt ook niet overal in Frankrijk voor.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Bloemenrijk dorpje, authentiek, goede ligging

suzannedegoede,
    3-8-2015

Leuk dorpje, klein, veel bloemen. Klein strand bij eb met veel zeewier. Leuke boulevard met vooral huizen er langs en een paar restaurantjes. Een mini kermis aan het einde. Vanuit dit dorp hebben we op maximaal een half uur afstand veel uitstapjes kunnen maken, ideale ligging dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Lief, klein dorp

Barbara,
    23-6-2015

Saint-Aubin-sur-Mer is een lief, klein dorp.Voor het uitgaansleven moet je hier echter niet zijn. Je kunt er wel heerlijk wandelen en/of je fietstocht beginnen langs de andere plaatsen in de buurt. Supermarkt ligt 1 dorp verderop. Strand is helaas geen mooi zandstrand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Prachtige omgeving, indrukwekkende geschiedenis

Bart,
    1-9-2014

Overal waar je komt in deze omgeving zie Canadese, Engelse of Amerikaanse vlaggen. Hier is nog altijd veel aandacht voor de invasie op d-day. De omgeving is prachtig. Heuvelachtig, indrukwekkende kliffen, prachtige hogergeleden dorpen en steden in bergen en heuvels. De franse architectuur, kastelen en cathedralen vind je ook in deze omgeving. Er is echt heel veel te zien en te bewonderen in deze omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados) scoort een 7 uit 10, op basis van 91 reviews