Reviews over Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

Samantha,
    15-11-2018

We hebben in een mobilhome gezeten met 3 slaapkamers en een gezellige woning. En een redelijke grote tuin afgeschermd met grote heggen. De camping is prachtig en ziet er tropisch uit. Leuk buitenbad. En voor de kids van alles te doen. Binnen 3 min zit je met de auto bij het strand. Super mooie speeltuin en luchtkussens.En lekker rustig bij het strand. Wij hebben een top vakantie gehad. Voor ons al de 2e keer op deze camping.

Prima camping met een interessante omgeving.

Werf,
    4-9-2018

Leuke camping met veel schaduwplekken. Vriendelijk personeel en veel te doen op de camping. Leuk zwembad en leuke animatie voor kinderen. Vooral het klimmen was heel leuk. Schoon en voldoende sanitair.

Het winkeltje is erg duur, net als op vele andere campings, maar er zijn een aantal grote supermarkten dicht in de buurt. Veel bezienswaardigheden in de buurt, ondanks dat onze dochter niet van geschiedenis en de oorlog houdt heeft ze zich prima vermaakt. De zee is op loopafstand. In het dorpje is niet veel te doen maar er wordt op het veldje bij de kerk veel georganiseerd zoals een markt, autoshow en circus.

Heerlijke vakantie gehad!

Carola Baker,
    2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Wij mochten bij aankomst (15.50) direct ons huisje in. Vriendelijk personeel die in ieder geval de moeite namen om Engels te spreken!

We hadden een Premium huisje geboekt (619). Deze was ontzettend leuk. Leek als nieuw. Ok het is aan de kleine kant als je met 6 personen er verblijft maar zo voor 4 personen is het goed te doen. Handdoeken en beddengoed waren inbegrepen en zeker voldoende. Ook het huisje was schoon. Mooie veranda met daarop een hang ei (stoel)

De camping zelf was erg leuk, knus opgesteld. Het zwembad werd ook nagenoeg dagelijks gebruikt al had het water van onze kant ook iets warmer gemogen.

Ja, het winkeltje is duur maar welk winkeltje op een camping is dat nou niet?? Dit weet je. Echt genoeg supermarkten in de buurt! Op 10 minuten rijden zelfs een Carrefour en Lidl tegenover elkaar met daarbij ook nog een Mac Donalds!

Bezienswaardigheden genoeg. Je komt oren en ogen te kort.

Genoten van een mooie camping!

Fam. Hoes,
    30-8-2018

Iets voor 16 uur arriveerde wij op de camping, na het in checken moesten we tot 17:00 uur wachten tot we in de caravan konden, verloren tijd, terwijl in de papieren staat 16:00 uur,....dan maar een borrel op het terras. Niet goedkoop maar was wel even lekker. Stacaravan (504) was voor 6 personen, maar met 4 personen is het vol. Netjes en schoon was het wel, alleen de matrassen zijn erg dun,....desondanks goed geslapen! Helaas was er geen tv en vaatwasser. Caravan heeft weinig opbergplekken, geen haakjes voor handdoeken en/of jassen! Minimaal ingericht. Park zelf netjes, mooi zwembad, en genoeg speel mogelijkheden. Personeel receptie praat engels, en is vriendelijk! Camping winkel vreselijk duur! Omgeving is prachtig en heel veel te zien, Grote Supermarkten op 5 min, en 15 min rijden! We hebben het erg na ons zin gehad, de grote veranda is heerlijk, mis allen wel lekkere stoelen! na een week toch wel zere billen van de picknicktafel!

Mooie camping in schitterende omgeving

Fam. van Dam,
    16-8-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze mooie camping. We zaten in ee stacaravan voor 6 personen en dat is precies goed voor 4 personen. Het geluk was aan onze zijde met 2 weken alleen maar mooi weer. Kom je daar met slecht weer dan is er een stuk minder plezier. Zwembad erg mooi al mogen ze wel alle zwembaden verwarmen. Soms erg koud. Verder leuk animatie team waarbij mijn dochter het naar haar zin heeft gehad met o.a. de minidisco en de kidsclub. Verder is het strand max. 10 minuten lopen. Verder leuke dorpen in de omgeving waar genoeg is te zien. Vriendelijk personeel bij de receptie. Kom op mensen, we zitten in Frankrijk dus waarom moeten ze dan Nederlands spreken?! De camping winkel is alleen wel te duur dus ga boodschappen doen bij de Intermarsche of de Hyper-U. Allebei dichtbij. Alles bij elkaar dus enorm genoten!

Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados) scoort een 7 uit 10, op basis van 91 reviews