Maupertus-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Maupertus-sur-Mer voor je op een rij gezet:

vakantie Maupertus-sur-Mer

Reviews over Maupertus-sur-Mer

Fantastisch gelegen.

Fozzy,
    29-8-2018

Prachtig gelegen camping. Deze camping ligt tegen rotsen aan en daardoor steile looppaden. De camping is zowel voor mensen die kamperen houden al voor mensen die in een mobil home verblijven een ideale camping. Deze camping is niet groot maar heeft wel alle voorzieningen. Uitzicht is fantastisch. Alleen een bar is niet echt aasnwezig. Je kunt niet echt gezellig een kopje koffie drinken op een gezellig terras. Een pizzeria ligt aan de camping met een klein terras. Zwembad is niet groot. Een binnen en buitenbad met 1 glijbaan. Wil je boodschappen doen kun je dit doen in een klein winkeltje op de camping of zal je een eindje moeten rijden voor een supermarkt. Voor activiteiten zal je ook een eindje moeten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtige camping ,voor jong en oud.

C muis,
    28-8-2018

De camping heeft prachtige plekken met uitzicht op zee.

Maar ook plekken zonder uitzicht op zee.

Hygiene is top, 3 keer per dag word er schoongemaakt.

Gratis wifi voor whatappen is prima , wil je meer dan dat dan kun je beter wifi kopen.

Het bereik van telefoon is minder, dat komt door de rotsen.

Beneden bij de camping ,prima bereik,wij vonden dit niet hinderlijk.

Leuke zwembaden ,je komt hier Nederlanders,fransen ,duitsers tegen.

Grote tot zeer grote plaatsen, waar naast een caravan met voortent ,een bijzet tent en auto nog voldoende plaats is.

Op 15 min rijden Cherbourg ,met de lidl ,aldi ,action enz.

Wat wij als enige nadeel hebben ervaren ,was dat het winkeltje tussen de middag dicht is. En pas aan het eind van de middag weer open gaat.

Ook is het assortiment niet groot.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Kom graag nog een keer terug.

Etienne,
    27-8-2018

Super mooie locatie met uitzicht op zee.

Personeel doet heel erg hun best om alles te verzorgen en slagen hier ook zeer goed in. Viel mij op dat er bij groenonderhoud bv gebruik gemaakt wordt van elektrisch accugereedschap ipv benzine (lawaai). Overlast (als je hier al van kunt spreken) is er dus niet en toch wordt alles netjes bijgehouden. Top.

Door privé omstandigheden helaas eerder moeten vertrekken. Kregen bij afmelden het advies gebruik te maken van de annuleringsverzekering. Bij thuiskomst aan de camping de diverse data aangereikt. Door hun (Charlotte) bemiddeling zelfs gekomen tot uitkering, hierbij zeer adequaat op de hoogte gehouden. Heb alle hulp als zeer prettig ervaren.

Rustige camping ondanks alle leuke activiteiten, mooi strandje op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie schone camping, weinig vertier.

margje,
    25-8-2018

Een mooie schone camping. Heel veel plaatsen met zeezicht, maar die moet je wel op tijd reserveren. Wij stonden beneden en daar heb je geen uitzicht en sta je aan een straatje best dicht op elkaar.

Het zwembad is mooi en schoon. Helaas niet heel aantrekkelijk om op een bedje een boekje te lezen. Vanaf het zwembad helemaal geen uitzicht.

Het voetbalveld is slecht onderhouden en nodigt niet uit om naar toe te gaan omdat het helemaal achteraf in het bos was. Onze kinderen misten echt een leuk sportveld waar ze vooral 's avonds andere tieners konden ontmoeten.

Verder is er naast het springkussen weinig te doen voor de kinderen.

Wij vonden het een mooie camping, maar misten de gezellige sfeer. Er was geen centraal gedeelte met sport, terrasje, speeltuin etc.

Mooie en schone camping

Paul van der Veer,
    12-8-2018

Schone camping en mooi uitvalsbasis om de kusten van Normandie beter te leren kennen.

Maupertus-sur-Mer scoort een 8,7 uit 10, op basis van 49 reviews