Reviews over Le Brévedent

Geweldige camping maar nooit meer touroperator

Fam. Keur,
    11-9-2018

Erg mooie camping voor rustzoekers. Wij waren er net ná het hoogseizoen en dat is merkbaar. De bar was gesloten en ook van de live muziek hebben wij helaas niet mogen genieten. Wel alleraardigste eigenaren die veel tips kunnen geven qua uitjes in de (nabije) omgeving. Medewerkers in het restaurant geweldig en heerlijk gegeten. Voor onze jonge kindjes (3 en 1) genoeg vertier. Wel waren de nachten in september erg koud en duurde het de hele ochtend voordat alles weer een beetje was opgewarmd en droog was. De 2-slaapkamer caravan van touroperator was erg verouderd,vies, vochtig en muf en ongelooflijk slechte bedden. Daarbij waren de medewerkers van touroperator onvriendelijk en duidelijk klaar met het seizoen. Jammer.

Een bijzondere camping en drink Calvados.

Paul,
    31-8-2018

Wij kwamen er voor de derde keer en weer met plezier.

Voor het eerst met onze hond. Toen wij de camper op zijn plaats wilden zetten bleek dat honden niet toegelaten worden. Omdat dit niet op de website stond deden de eigenaren absoluut niet moeilijk en konden wij rustig blijven. Camping met vrije plaatsen en 's-avonds gezellige life muziek in het landhuis.

Prachtig nieuw en schoon sanitair maar wel met een klein waterstraaltje.

Ga graag terug.

richard quispel,
    26-7-2018

Nette camping. Goed verzorgd. Als er iets nodig is wordt het geregeld of via camping of via de goede begeleiding van touroperator .

Zwembad is prima, sanitair schoon en douches warm. Wordt veel gedaan op de camping. In de buurt kan je goed wandelen. Het beste om wandelkaarten van googlemaps te downloaden. Er zijn mooie dorpen/havens in de buurt en er is veel geschiedenis over de oorlog.

Klein groen paradijs in Normandië

Ineke,
    12-7-2018

Als God in Frankrijk woont, dan kan ik me voorstellen dat hij op deze camping zit: leuke sfeer, proper sanitair, goed restaurant, lekker brood, fijn zwembad en heel fijne lieve mensen die de uitbating verzorgen!

Kortom een klein groen paradijs, perfect om te onthaasten en te genieten!

Wij komen zeker terug want we voelden ons hier helemaal thuis!!

sfeervolle camping voor de echte kampeerder

Cyn,
    5-7-2018

Echte kampeercamping dus niet zoveel huur accomodaties. Zeer vriendelijk personeel. Ruime plekken. Mooi oud jachthuis in het midden maakt het geheel af. In het restaurant is het goed eten. En heel gezellig om een calvados in het cafè te drinken. Er zijn 3 sanitair gebouwen, 1 al redelijk verouderd maar allemaal prima. Leuke plekken rond de visvijver. Heel gemoedelijke sfeer ook op de camping.

Le Brévedent scoort een 8,2 uit 10, op basis van 8 reviews