Le Brévedent

Reviews over Le Brévedent

lekker wandelen en relaxen

quispel,
    31-7-2018

Wij waren op caming Le Brevedent. Goed verzorgde camoping met goede service van de camping en het touroperatorteam. Het dorpje le Brevedent is klein maar het gebied is prachtig. In de buuurt zijn wat kleineren dorpjes waar je heen kan lopen en een terrasje kan pakken. Zeker in de omgeving veel te zien en te doen oa veel oorlogsherinneringen. Honfleur was erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke camping voor jong en oud!

Evelien,
    11-8-2014

Met kinderen (6 en 7,5) een lodge tent gehuurd op deze heerlijke compacte camping. Uitstekende voorzieningen voor jong en oud. Sanitair zou iets schoner kunnen. Servicegerichtheid van het personeel is top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

een heerlijke camping voor onderweg naar de westkust

sandra,
    16-9-2006

een heerlijke camping voor onderweg naar de westkust.eerste keer 1 nacht gebleven maar het beviel ons zo dat het nu al een week is.probeer in iedergeval er een zaterdagavond te zijn want houden ze een concert.geweldig.

Gereisd met partner in juni 2006
Le Brévedent scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews