Reviews over Gouville sur Mer

Prachtige camping op 10 meter van het strand.

willy.dhaene,
    19-6-2014

Zeer proper en ruime sta caravan, rust en kalmte gegarandeerd, zeer bekwame uitbating .Een mooie vakantie en we gaan zeker terug.

Een goede uitvalsbasis om de Normandie te verkennen. Alles ligt op aangename afstand van elkaar.

Mooi verzorgde camping

I. Mols,
    9-7-2012

Mooie rustige camping, direct aan een groot zandstrand. Er zijn veel stacaravans en maar een stuk of 10 plaatsen voor tent of carvan. De meeste stacarvans zijn van vaste gasten en de camping zelf heeft ongeveer 20 voor de verhuur. Over het algemeen alleen Fransen die de camping bezoeken. Zwembad is verwarmd en was voor ons groot genoeg. Sanitair hebben we niet gebruikt aangezien wij een stacaravan hadden gehuurd die trouwens erg mooi en goed schoon was. Aardige campingeigenaren. Het dorpje was niet erg groot een goed restaurant op 300 meter van de camping en een grote supermarkt op ongeveer 15 minuten rijden.

mooi, rustig, goed gelegen

onderdonck,
    3-9-2008

prima uitvalsbasis om Normandie te verkennen. Lieve mensen aan de receptie, alle comfort.

Aangenaam stadje, leuke badplaatsjes.

Gouville sur Mer scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews