Reviews over Vayrac (Lot)

Mooie camping, uitvalsbasis kanoën Dordogne

Fam. schoneveld,
    2-8-2017

Mooie groene camping. Prachtig gelegen, ruime plaatsen, goede faciliteiten

Heerlijke, rustige camping.

Willem,
    31-1-2016

Goede verzorgde groene camping. Ruime staanplaatsen, redelijke privacy.

Mooie ligging aan de Dordogne. Veel bezienswaardigheden op korte reisafstand van de camping. Enige nadeel, tot laat in de avond animatie rondom het receptie/camping gebouw. Wel frikandellen verkrijgbaar bij de campingsnackbar!

Zwemgelegenheid op loopafstand van de camping in de Dordogne

Zeer aangename ervaring

Frank,
    24-8-2015

Een heel erg aangename ervaring van begin tot eind. Vriendelijke ontvangst, mooie en ruime standplaatsen (de mijne was met een magisch uitzicht op de Dordogne), proper en verzorgd sanitair, klein maar leuk zwembad, ...

Wel werkt de wifi niet altijd even handig. Maar hey, who needs wifi on holiday!! En het kleine winkeltje is behoorlijk prijzig, maar ook dat is niet echt een probleem aangezien er op enkele kilometers een Spar is.

Kortweg, ik ben helemaal ontspannen teruggekomen van vakantie! En ik ga zeker terug naar Camping Les Granges!

prettige gemoedelijke camping

Corma,
    23-9-2012

Mijn man en ik hebben dit jaar een heerlijke tijd gehad op deze camping.

We hadden een prachtige plaats aan de Dordogne, tussen de Fransen,

wat wij als heel prettig hebben ervaren.

We hebben meegedaan aan een petanque-concours en er werd regelmatig door Franse campinggasten Franse liedjes gezongen met gitaar begeleid. Heel gezellig. Mooi zwembad en tevreden over het sanitair.

Vanuit de camping zijn de highlights goed bereikbaar.

mooie rustige camping

mar,
    22-8-2012

mooie rustige camping, niet bevolkt door uitgelaten nederlandse gasten. hier ontmoet je nog vriendelijke fransen.

Vayrac (Lot) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews