Payrac (Lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Payrac (Lot) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Payrac (Lot) voor je op een rij gezet:

Reviews over Payrac (Lot)

Payrac

maaike_k
    1-8-2015

Payrac is een klein dorpje met een klein supermarktje, mocht je iets vergeten zijn kan je daar nog wat halen. Een bakker, de post en een eettentje. Meer is er niet te beleven. Leuk dorpje om even door heen gelopen te hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima tussenstop

Luut/Loes Voorma
    19-3-2013

Het uitgaansleven hebben wij niet uitgeprobeerd. Cultuur hebben wij in de omgeving opgedaan zoals Rocamadour en de Gouffre van Padirac. Er zijn veel plaatsen in de omgeving die een bezichtiging waard zijn.

Gereisd Met partner in Mon Mar 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein lief dorpje, weinig te beleven

Anne
    15-9-2010

Payrac is een leuk klein dorpje, maar weinig te beleven. Er is een supermarktje (erg klein) een bakkertje, postkantoor en nog wat kleine winkeltjes. Ook is er 1 x per week een heel klein marktje, leuk om gezien te hebben, allemaal verse producten.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

Tijd voor ontspanning

Familie Wijnia
    20-5-2009

Al vele jaren komen wij met veel plezier in Payrac. De landelijke sfeer en de vriendelijkheid van de mensen uit deze streek zijn een weldaad voor ons drukke Nederlanders. Het dorp heeft alle voorzieningen tot een artsenechtpaar en een apotheek aan toe. De supermarkt is in 2009 verbouwd en heeft nu een grote keuze. Het dorp heeft meerdere campings en het restaurant van het Nederlandse echtpaar, genaamd de "Cocardy"is zeker de moeite waard om een bezoek te brengen. Het dorp leent zich ook uitstekend om excursies te maken in de omgeving, zoals Rocamadour, Gourdon, Sarlat, Cahors, Domme en kanotochten op de rivier. Daarnaast kan er gefietst worden langs de Dordogne vanuit Souillac. Bij de VVV in Payrac kun je een boekje in het Nederlands halen met alle uitgaansmogelijkheden van de omgeving, de marktjes en de festiviteiten gedurende het jaar. Ook kun je bij de VVV een boekje kopen met wandelingen in de Lot en de Bourian. Kortom zeker de moeite waard om in dit leuke dorpje te bezoeken.

Gereisd Met partner in mei 2009

heerlijk

Bert Ettema
    11-5-2009

Fantastische plek om te verblijven, zeer rustig en mooie plek om te vertoeven met je gezin. Er zit een fantastisch restaurant in het dorp met de naam 'le Cocerdy' zeer vriendelijke eigenaar die goed Nederlands spreekt.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009
Payrac (Lot) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 18 reviews