Sorteren

Reviews over Montesquiou

Een echte camping in Frankrijk vakantie!

Martin
    3-8-2018

Wat een fijne camping! We hebben mede dankzij Marc en Annemieke een heerlijke vakantie gehad. Onze dochter heeft ook een echte camping vakantie gehad met leuke ontspannen animatie en een lief vriendinnetje. We hadden de tweede week wel aardig wat stress dankij onze auto maar Marc stond direct klaar om ons te helpen bij de Gendarmerie. Marc nogmaals enorm bedankt daarvoor. Op de camping ook heerlijk gegeten overigens. Qua ligging ligt het misschien iets verder van de echt interessant uitjes maar wat ons betreft is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Aanrader vind ik ook nog ons tripje naar San Sebastian (Donostia). Heerlijke stad, heel goed eten en super lekker strand. Allemaal bereikbaar vanaf Camping Le Haget!

Fantastische locatie om vakantie te vieren

Anita de Jong
    28-7-2018

We zijn met alle egaars ontvangen. Wat hebben Mark en Annemiek Passera een fantastisch team.

Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat staan ze voor je klaar.

Het is jammer dat medegasten de stroom en het WiFi gebruik soms overbelasten zodat anderen daar onterecht over gaan klagen terwijl de stroomonderbreking hoogstens een paar minuten duurt.

Regels zijn er niet voor niets en nodig om ervoor te zorgen dat iedereen een fijn verblijf heeft.

Dat lijkt me logisch!!

ZEKER EEN AANRADER !

Prachtige camping

Familie van de Vosse
    28-7-2018

Prachtige plek, kleinschalig, prachtige bomen die fijne schaduw geven. Het zwembad is fijn, er is ook een ruim peuterbad . Leuke animatie voor de kinderen. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen. De Tamaris was prima voor 6 personen. Van betutteling of rare regeltjes is echt geen sprake ( zie vorige review). De eigenaren zijn hartelijk en behulpzaam. Heerlijke week gehad!

Genieten!

Evie
    4-4-2018

Wat een heerlijke camping, wij hebben genoten samen met onze 2 kinderen!

Echt een héérlijke plek.

Kris
    18-2-2018

Met ons gezin een heerlijke tijd gehad in een zéér luxe Tamaris stacaravan op een schitterende camping met mooie ruime plekken in de tuin van een mooi chateau.

Zwembad is perfect voor een verfrissende duik en heeft een apart kinderbadje voor de kleinste.

De wekelijkse table d'hôtes is een absolute aanrader en samen met de wijnproefavond een gezellig moment om andere mensen op de camping te ontmoeten. Marc, Annemieke en niet te vergeten Peter, doen er alles aan om je een fijn verblijf te verzorgen.

Montesquiou scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 reviews