vakanties Lourdes (Hauts Pyrenees)

Reviews over Lourdes (Hauts Pyrenees)

Prachtige natuur

G.D., 19-1-2018
    Je moet echt eens Lourdes bezoeken om te voelen welke sfeer er daar is ( onbeschrijfelijk) Wij dachten er zullen daar alleen maar oudere mensen zijn, maar we hebben daar heel veel jonge mensen en kinderen gezien. Je kan er echt prachtige dingen gaan bezichtigen.1 of 2 uurtjes rijden en je kan fantastische dingen zien. In Lourdes zelf moet je echt Cafe Carrefour eens bezoeken fantastisch personeel.

Goede uitvalbasis

johan, 14-8-2017
    Als je buiten de piekdagen gaat van de bedevaarten vind je tal van hotels aan zeer schappelijke prijzen, de ligging van Lourdes is ideaal om als uitvalbasis te gebruiken voor uitstappen in de pyrenëen, veel bezienswaardigheden binnen een goed uur rijden!

Mooi en speciaal.

Jamaica, 5-9-2016
    Het was speciaal om in de heiligdommen te lopen. Er hing daar een rustige sfeer. Verder is er op loopafstand veel te doen, zoals bergen te beklimmen of met treintje. Een meer om naar te wandelen en eventueel rond te gaan of zwemmen.

Interessant om eens te zien en mee te maken

ikke, 31-7-2016

Interessant om eens te zien en mee te maken, ook als je niet direct iets met het katholieke geloof hebt. Goed om te zien dat alles simpel en eenvoudig gevormd is, geen pracht en praal of poeha. Ook geen kledingvoorschriften etc. (Maar ook geen uitspattingen gezien). Alles heel relaxt en vriendelijk, iedereen heel behulpzaam, fijne sfeer.

Officiele infopunten (heiligdom/excursies) mogen hun talen wel beter spreken, minimaal engels (is mijn mening).centrum/bij heiligdommen natuurlijk super toeristisch met allemaal prullariawinkeltjes. Fatsoenlijk eten/goede koffie is natuurlijk ook moeilijk in die omgeving. In horeca iedereen wel heel welwillend om je te verstaan cq zich verstaanbaar te maken. Ook welkom gevoel, grapjes etc, géén bediening met lang gezicht of kortaf.

Naar verwachting

Augustus, 26-6-2016
    Alles staat in het teken van Bernadette en Onze-Lieve-Vrouw, wat ook verwacht werd
Lourdes (Hauts Pyrenees) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 195 reviews