vakanties Lourdes (Hauts Pyrenees)

Reviews over Lourdes (Hauts Pyrenees)

Fantastisch verblijf gehad.

Frank uit Lochristi,
    21-10-2018

Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters.

Een pluspunt is dat er een winkel aan de camping is. De accommodatie is verzorgd , er zijn speeltuigen aanwezig voor de kinderen en ook een zwembad .

De camping is centraal gelegen als vertrekpunt van wielertoeristen die de cols willen beklimmen.

Ook de gewone fietser kan zich vermaken. In een oude spoorwegbedding ligt een vlakke fietsroute, ‘voie verte’, weg van het verkeer.

Aanrader!

Aldo,
    15-8-2018

Zeer vriendelijk en hartelijk stel dat de camping met liefde beheert. Mooie ruime plekken, prima sanitair en een leuk restaurant dat voor vriendelijke prijzen een lekkere hap serveert. Animatie voor kinderen is voor ons niet nodig maar is in beperkte mate wel aanwezig zonder ons te storen. Lekker zwembadje met mooi uitzicht. Aanrader dus.

Een prachtig hotel met prachtige bediening

Bogaert Patrick,
    30-7-2018

Kan niks bedenken wat niet goed was.

fantastisch

beerens,
    28-6-2018

zeer mooie en zuivere camping ook sanitair en leuke eigenaren helpen je overal mee mooi zwembad en een geweldige omgeving zeer zeker voor herhaling vatbaar

Super leuke camping!

Ron en Petra,
    25-6-2018

Wat een heerlijke plek om te zijn!! We hebben in het restaurant echt voortreffelijk gegeten!! Heerlijk vers brood elke ochtend!! Het sanitair is echt prima, ruim, schoon en er is wc papier!! Een mooi Zwembad met voldoende ligbedden en mooi uitzicht! De eigenaren zijn erg Sympathiek en spreken goed Engels! Je kunt vanuit de camping prima Lourdes bezoeken, lopend gaat goed!! Ook een bezoek aan de Pyreneeën is een echte aanrader wat een mooi gebied!!

VDS, Gérant Porpiétaire, 15-8-2018
    We thank you for sharing your good expericence in our campsite. We are very please to read you enjoyed very much la Forêt. We hope to have the pleasure to see you back. Kind regards.
Lourdes (Hauts Pyrenees) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 195 reviews