Sorteren

Reviews over Les Cabannes

Ontspannen vakantie op een klein franse camping

Fam. Boere
    22-8-2016

Het is een kleine camping met ca. 30 chalets en 30 kampeer plaatsen. Er is een mooi zwembad (met toezicht) en een (gratis) midgetgolf baan. Omgeving is aantrekkelijk. Sanitair is redelijk en wordt 2x per dag schoongemaakt (met aftekenen). Personeel is erg vriendelijk en doet erg zijn best. Er is animatie (in het frans) en er wordt vrijwel dagelijks iets gedaan voor diverse doelgroepen. Er is broodjes services en een simpel restaurant. De camping is auto-arm: de auto moet zoveel mogelijk op de parkeerplaats blijven (afstand is naar de chalets is max 100 meter (op vlak terrein). De receptie, winkel en restaurant ligt ca. 50 m beneden de camping. WiFi is er ook, maar alleen goed bij de receptie. De chalets zijn relatief klein (50m2) met een buitenterras met redelijk wat ruimte er omheen. De chalets zijn van binnen redelijk goed verzorgd met een elektrisch fornuis met twee kookplaten. Douche en WC zijn ok. Er zijn bedden voor 4 personen en een slaapbank in de woonkamer. We vinden het wat klein voor zes personen.

camping très agréable

chaubet janine
    29-8-2014

Cordes sur ciel est certes le plus beau village de France, mais le camping le Garissou est un des campings les plus agréables de France. Sa situation: au sommet d'une colline, ses vues sur la campagne tarnaise, son calme, son cadre verdoyant et surtout sa piscine chauffée. Dorénavant, nous n'hésiterons pas à séjourner dans ce lieu pour des vacances roboratives.

Prachtige ligging!

Anouk
    13-8-2014

Met een vriendin zijn wij 2 nachten verbleven op de camping met eigen tent. (De camping heeft ook chalets). Wij waren blij verrast. De plekken zijn mooi, niet veel privacy, maar was voor ons ook geen must. Het is op een berg met een prachtig uitzicht over de zonnebloemvelden en op het bergdorp Cordes sur Ciel (wat absoluut de moeite waard is om te bezoeken). Het personeel is ontzettend vriendelijk! En we hebben echt een habbekrats betaald. Er zit een zwembad bij, welke naar ons weten ook voor inwonenden is. Hier zit een kleine snackbar bij waar je de basis dingen kunt halen als frisdrank, ijsjes, patat etc. Hier is tevens gratis Wifi. Bij de receptie heb je 1 kastje waar ze pasta, wijn, rijst e.d. verkopen.

Het sanitair ziet er goed uit, zijn 2 gemengde ruimtes, allemaal netjes en heb 2 x per dag iemand gezien die het schoonmaakte. Er staat ook een wasmachine en droger, maar vonden wij aardig duur. € 4,- voor wasmachine en € 3,- voor droger.

Uitrust camping in plateauvorm

robby verboven
    13-1-2014

Rustge camping gelegen op enkele kilometers van het middeleeuwse stadje Cordes-sur-ciel. Glooiende omgeving met mooie fietseroutes. Camping heeft zelf geen winkel, maar brooddienst tot aan je caravandeur 's morgens. Stad Albi (mooie kathedraal) is op een 30min met auto, evenals de grotere supermarkten. Kleintje in cordes. Mooi zwembad, strenge maar correcte badmeesters (zwembad is betalend toegankelijk voor niet gasten). Zou er nog wel verblijven, maar ligt jammer genoeg niet echt op doorreisroute, echt voor mensen die specifiek op zoek zijn naar rust en de omgeving.

agreable

campeur
    26-8-2012

nous avons passer 15 jours le camping et tres calme je lui reproche simplement de ne pas avoir de restauration et d'epicerie sinon tous le reste et super

Les Cabannes scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews