Reviews over Aucun

Wij komen nog terug

Patrick,
    4-2-2018

Wij waren hier reeds in 2008 en 2014. Het hotel ligt net buiten het rustige dorp Aucun langs de D918, in een groene omgeving en recht tegenover de Pic du midi d' Arrens (2267m). De gerenoveerde kamers zijn sober, maar verzorgd. Een zeer uitgebreid continentaal ontbijt. Het eten in het nette restaurant, met vriendelijke bediening, bestaat uit lekkere streekgerechten. Naast een grote omheinde parking is er een niet al te groot maar proper binnenzwembad, een minigolf, een tennisterrein, een sauna, een pingpongtafel, een petanquebaan en voor de kinderen is er een speeltuintje. Daarbij doen Régis en Nathalie al het mogelijke om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Er is voor de wielertoeristen een afgesloten ruimte voor hun fietsen, in het hotel vlak bij de receptie. Wij maakten na ons laatste verblijf alvast de afspraak om zeker nog terug te keren.

Heerlijke, rustige camping op toplocatie!

Peter en Carolien,
    25-7-2017

Camping Azun Nature is een rustig gelegen camping in de Azun vallei in het kleine dorpje Aucun. Er zijn grotere en kleinere kampeerplekken met elektra en een 20 -25- tal chalets. Overal (goede)wifi aanwezig.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, spreken natuurlijk Frans en une petit peu aan Engels en Spaans.

De ligging van de camping is prachtig met zicht op de omringende Pyreneeën. De camping ligt op ruim 800 meter hoogte. Dit valt echter niet op omdat het ligt in een brede vallei. Op het moment dat wij er twee weken kampeerden was het er rustig (voorseizoen). Echter, op deze camping zal je zelfs in het hoogseizoen geen drukte ervaren.

Direct aan de camping ligt de landingsplaats voor de parepenters waar verschillende parepente scholen gebruik van maken. Hinder zal je hier niet van ondervinden, wél veel kijkplezier en vermaak. Wil je zelf (duo)springen, meldt je dan aan via de receptie van de camping. Ze reserveren voor je en je krijgt een leuke korting.

De camping heeft een kleine speeltuin voor vooral jonge kinderen, en een tafeltennistafel. Er is geen zwembad op de camping (wel op drie kilometer lopen in Arrens Marsous, open in juli en augustus) en het ligt niet aan een rivier.

Het sanitair is modern en schoon. Er zijn voorzieningen voor invaliden, en er is een magnetron en een vriezer voor ijsblokken beschikbaar. Bij de receptie is 's morgens brood te verkrijgen.

Deze camping is een geweldige uitvalsbasis voor prachtige wandelingen in de Pyreneeën, dichterbij of verder weg en gelegen op een prachtige locatie.

In Arrens Marsous is een kleine supermarkt, een tabac en een boulanger. In Argeles Gazost (20 autominuten) vind je een supermarché en andere winkels en voorzieningen.

In de winter ligt de nadruk op de chalets voor het wintersportseizoen. In de zomer worden deze ook verhuurd. In juni 2017 werd druk gebouwd (zonder overlast, alles draait om de gast) aan een heus "wellness" huisje met sauna, jacuzzi, etc

Samengevat: een rustige camping met de basis voorzieningen in goede kwaliteit, op een prachtige locatie in een geweldige omgeving!

Topcamping !

Nico en Joke,
    5-6-2017

Centraal gelegen voor uitstapjes in Parc National. Klantvriendelijke leiding, ruimte en rust, uitstekend schoon sanitair, speeltuin voor kinderen tot ca. 12 jaar. Wifi in orde. Zeer aan te bevelen !!!

Kleinschalig, netjes

Linda Walma,
    15-8-2016

Goed onderhouden, nette plekken op gras.

Sanitair gebouw afdoende.

Eindelijk een camping die z'n WiFi op orde heeft 👍🏼👍🏼

Mooie basis met een gezinnetje, veel Nederlanders op camping.

Heerlijk rustige camping op een prachtige plek

Maria ter heide,
    11-8-2015

Leuke kleine camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De camping ligt in een prachtig wandelgebied en de eigenaar helpt je graag aan tips voor mooie wandelingen. Het sanitair is prima in orde en het is heerlijk rustig op de camping zelfs in t hoog seizoen is het om 22 uur stil op de camping.

Aucun scoort een 9,1 uit 10, op basis van 16 reviews