Reviews over Romagne sous Montfaucon

Mooie, kleine camping.

Annelies,
    25-7-2018

Hartelijke ontvangst met koffie op de kleine camping, 6 kampeerplekken en enkele vakantiewoningen.

Prachtige plekken met mooi uitzicht.

Gezellige recreatieruimte.

Uitstort chemisch toilet alleen indien gevuld met azijn of groene zeep.

Echt top

V Marsbergen,
    4-5-2018

Wij komen hier als gezin vaker. En het is altijd een warmbad. We genieten van de rust en de omgeving. En de eigenaren zijn, super lieve mensen. Als je tot rust wil komen, genieten van de natuur of geïnteresseerd ben in ww1. Dan is dit zeker een aanrader. 1 van de verhoren plekjes van Frankrijk

superieur

paul,
    9-11-2017

vriendelijke en mooie plek, met overheerlijke maaltijden

Paradijsje in Noord-Frankrijk

Marian,
    4-7-2017

Een geweldige plek om heerlijk tot rust te komen! Zeer ruime plekken, erg 'groen' en prachtig uitzicht vanaf sommige plaatsen. Heel veel te zien en te ontdekken in de omgeving over de 1e W.O. Het privemuseum van Jean-Paul de Vries in Romagne-sous-Montfaucon is zeker de moeite waard.

Rustige mooie omgeving, hartelijke ontvangst.

Ria & Peter,
    15-6-2017

Alles is zoals het zou moeten zijn, maar in de nabije omgeving is geen winkel te vinden.

Romagne sous Montfaucon scoort een 7,7 uit 10, op basis van 20 reviews