Reviews over Moutier-Malcard

Dit is Frankrijk!

Kruk,
    25-6-2017

Prima plek, natuur, verschillende mensen, samen gezellig eten/borrelen, schoon en prima prijs kwaliteit.

Heerlijk relaxen

Ger Zonneveld,
    17-9-2016

Heerlijke plek om tot rustte komen en te genieten van de natuur en vriendelijkheid van de eigenaars

Pareltje in de Creuse - Oase van rust

Fam. Blaauwbroek - Christoffels,
    31-8-2016

Moulin Ecurades is DE vakantiebestemming voor iedereen die houdt van rust, warme gastvrijheid in een mooie landelijke omgeving. Een oase om op adem te komen. De familie Lammers doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Uitstapje naar het klimparcours, een meertje of een heleboel tips om er zelf een dagje op uit te trekken. Picknick mee, 's avonds gezellig aanschuiven aan tafel, glaasje wijn op het terras. Kinderen vermaken zich prima: zwembad, boomhut, klimrekken, trampoline, rivierkreeftjes vangen, broodjes bakken boven het vuur, dammetjes bouwen, spelen met de dieren. De kamers zijn ruim, schoon en netjes met heerlijke bedden. Kortom, een pareltje in de Creuse!

Heerlijke zorgeloze vakantie!

Scot,
    19-8-2016

Dit jaar stonden we tweemaal met onze eigen caravan op de camping op de heen- en terugreis van de Pyreneeën. Op de heenreis stonden we hier 5 dagen en op de terugweg helaas maar 4.

Het campingterrein is ruim opgezet met ruime plaatsen. De ondergrond is vlak met gras dus heerlijk om ook op te spelen voor de kinderen.

Naast het spelen op het gras zijn er tal van mogelijkheden voor de kinderen: zwembad, skelters, divers buiten speelgoed, dieren (kippen, eenden, etc.)

's Nachts koelt het lekker af en overdag hadden we schitterend weer.

Sanitair is schoon en wordt met grote regelmaat schoon gemaakt. De douches zijn met " normale" thermostaat kranen (nog niet eerder tegengekomen op een camping) waardoor je heerlijk kunt douchen.

De meeste bezienswaardigheden e.d. zijn op zo'n 30 minuten rijden. Het is mogelijk om met de eigenaren mee te eten waardoor je vakantie nog meer vakantie kan worden!

We hebben een prima vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug!

Hans & Harma,
    19-8-2016

We hebben hier op onze doorreis naar de Dordogne twee nachten doorgebracht en hebben hiervan genoten. Corrie & Ron zijn zeer gastvrij, gaven goede tips over fietsen en wandelingen. Samen met de andere gasten hebben we genoten van de maaltijden. Na de fietstochten was het heerlijk relaxen in de prachtige tuin. Een geweldige aanrader om hier een nacht of meerdere nachten te verblijven

Moutier-Malcard scoort een 7,7 uit 10, op basis van 7 reviews