Dournazac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Dournazac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Dournazac (Dordogne)

Fantastisch!

Judith Visser,
    12-11-2018

Al jaren gaan wij met onze honden op vakantie. Het vinden van een mooie camping of leuk huisje was nooit echt een probleem. Sinds de komst van ons zoontje zijn we hard op zoek naar een huisje die voldoet aan 3 honden en een klein kind. Dat maakte de zoektocht tot een grote uitdaging. Diverse huisjes ‘ geprobeerd’, maar steeds was er wel iets wat niet ‘ klopte’. Tot we afgelopen september Le Papillon binnenliepen. Werkelijk alles klopt aan dit huis. De goed omheinde tuin, waar zelfs onze kleine Chihuahua geen gaatje in het hek heeft kunnen vinden. De parkeerplaats die apart omheind is van de rest van de tuin, de grote veranda - heel fijn om kind en honden even gescheiden te houden (voor ieders rust :-) ), luxe sanitair (geen must - maar wel fijn). Bijzonder hoe snel we ons thuis voelden daar. Hoewel we alleen eigenaren tijdens ontvangst gezien hebben, konden we direct merken dat ze zeer gastvrij zijn. Kortom, wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Annie van Aggelen,
    7-10-2018

Een geweldige camping voor baasjes met hun honden,Rust ,ruimte ,vriendelijkheid en gezelligheid,dankzij Marco en Tamira de eigenaars die alles in het werk zullen stellen om het iedereen naar hun zin te maken,een echte aanrader dus!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige plek!

Pauline Roodhart,
    6-10-2018

Wij hebben voor de 2e keer weer genoten van de vrijheid, de ruimte (vooral voor de honden) de gezelligheid. Een heerlijke plek waar niets hoeft maar waar heel veel mag!

Mooie camping, mooie omgeving, heerlijk wandelen en 's avonds gezellig bij de bar wat drinken! Pizza avonden, Amerikaans BBQ en, heerlijk genieten!!

Voor mij een plek om elk jaar wel een keer naar terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch.

Joop en Wil Vivie,
    6-10-2018

Zoals alle jaren hiervoor, wederom geweldige camping en goede verzorging door de eigenaren Marco en Tamira.

Gereisd met partner in mei 2018

Petra,
    5-10-2018

Deze camping is een paradijs voor honden en eigenaren.

De honden kunnen overal los lopen en er worden ook mooie wandelingen georganiseerd.

Marco en Tamira de eigenaars zijn schatten van mensen, voor hun is niets teveel.

Voor de bazen is er ook veel gezelligheid, niets moet alles mag.

Gezamenlijke BB of s avonds aan de bar waar ook de honden welkom zijn.

Ik kom er al jaren en hoop er nog heel lang heen te kunnen gaan.

Een plek voor een geslaagde vakantie voor mens en hond

Gereisd alleenreizend in juni 2018
Dournazac (Dordogne) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 12 reviews