• Type accommodatie

Reviews over Coussac Bonneval

Leuk Frans dorp

Peter
    9-10-2014
    Dorp is niet zo groot, maar heeft een kasteel wat je kan bezichtigen en een paar goede restaurants.

Heerlijk dorp

Vita Caramazza
    3-1-2014

Heerlijk dorp met alleen maar vriendelijke bewoners. Geen arrogante Fransen zoals langs de kust. Lekkere frisse lucht in een in de natuur gelegen dorp. Geen last van industrie.

Een perfecte sterrenhemel bij goed weer. geen rest licht, zodat de niet beseft hoeveel sterren je met het blote oog kan zien.

Perfect om lekker te ontspannen, heerlijk eten en nog goede etenswaren die direct van uit de natuur worden aangeleverd. De slager heeft geen gesneden vlees maar snijdt op verzoek de biefstukken die jij besteld en zo dik als je ze wilt hebben. de kleine supermarkten hebben bijna alles en op 10 km ligt Saint Yrieix la Perche. Daar heb je grote winkelcentra.

Coussac Bonneval scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews