Sorteren

Reviews over Coussac Bonneval

Prachtplek

Ben
    23-7-2018

Prachtige gite op terrein met enkele andere gites. Zeer vriendelijke eigenaren. Bakker en centrum op loopafstand

Heerlijke gezinsvakantie

Lies
    26-6-2018

We verbleven in vakantiehuis Loire met 2 kleine kindjes (2 en 4j). Ze hadden er een heerlijk tijd in het zwembad, de zandbakken, de trampolines,... Een waar speelparadijs. Comfortabele huisjes, niet super de luxe, maar alles wat je nodig hebt is voor handen! We kunnen dit vakantiedomein absoluut aanraden!!!

Super plek!

Thomas
    24-6-2018

Een pareltje van een plek in de provence. Van koffie apparaat bij de speeltuin tot heerlijk koel verblijf. Vriendelijke gastheer en vrouw met erg lekker eten. Geen stress op la bastide!

Heerlijke week gehad!

Christel
    1-9-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad bij La Bastide. We zaten in een ruime, goed verzorgde gîte. Voor en achter een heerlijk terras. Hoewel er voor onze kinderen (12 en 14 jr.) geen leeftijdsgenoten waren hebben ze zich geweldig vermaakt!

Eugèn en Patricia hebben er alles aan gedaan het de gasten naar hun zin te maken. De kinderen hebben in de omgeving heerlijk gewaterskied (teleski) en gekanood.

Heel leuk

Hans Stolk
    12-7-2017

Voor de 2e keer een vakantie op la Bastide doorgebracht (in combinatie met het huis in de Auvergne) en weer hel goed bevallen. La Bastide is een heerlijke plek om te verblijven. De appartementen zijn goed ingericht en sfeervol en de eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Gastvrijheid en dienstverlening lijkt hen in het bloed zitten. Omgeving leent zich voor uitstapjes en wandelingen. We gaan zeker nog es terug.

Coussac Bonneval scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews