Reviews over Bourganeuf

fantastische kookweek op L" Abbaye du Palais

ruud schoenmaker
    29-10-2017
    Bourganeuf is geen spetterend stadje. Vredig en lui in een prachtige omgeving

Gezellig en klein stadje met alle faciliteiten.

Daniel
    23-9-2016
    Vriendelijke mensen. Oudste museum van elektriciteitsproductie in de eerste Franse centrale zelf. Markt. Mooie omgeving.

Bjorn
    26-6-2016
    De Natuur, wild leven. Wandelen en fietsen, lekker eten.De gehele omgeving met de Lac de Vassiviere waar alles te vinden is bootjes zeilen paardrijden is Magisch.Saint Leonard de Noblat met zijn heerlijke kleine straatjes, pleintjes, patisseries, Delicatessen terrasjes. Leuke markten in de gehele omgeving .Kinderen en volwassenen hoeven zich niet te vervelen hier. Bourganeuf middeleews stad met kleine dorpjes rondom en golfbaan etc. En dit allemaal in de omgeving van Chateau de Beauvais.

Het groene hart van Frankrijk

Fam van Wijk
    5-6-2015
    De bestemming is uitermate geschikt voor kinderen Natuur en schoonheid is optimaal ,fietsen worden gratis beschikbaar gesteld

fantastische plek

Ab Korving
    2-5-2015
    Het is een bestemming waar een ieder het naar de zin kan hebben.
Bourganeuf scoort een 8,7 uit 10, op basis van 26 reviews