Bourganeuf

Reviews over Bourganeuf

Bjorn,
    26-6-2016

De Natuur, wild leven. Wandelen en fietsen, lekker eten.De gehele omgeving met de Lac de Vassiviere waar alles te vinden is bootjes zeilen paardrijden is Magisch.Saint Leonard de Noblat met zijn heerlijke kleine straatjes, pleintjes, patisseries, Delicatessen terrasjes. Leuke markten in de gehele omgeving .Kinderen en volwassenen hoeven zich niet te vervelen hier. Bourganeuf middeleews stad met kleine dorpjes rondom en golfbaan etc. En dit allemaal in de omgeving van Chateau de Beauvais.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Natuur is prachtig, verder rustig.

Kezia Haar,
    9-9-2014

Bourganeuf ligt in de Creuse, midden in Frankrijk. We hebben er begin september heerlijk weer gehad. Met kleine kinderen vonden wij het een nadeel dat je veel (en ver) moet rijden om leuke attracties te bereiken. Je bent best gebonden aan de locatie, dus die kan maar beter heel goed zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Geen goede restaurants

Mienvu en Kim,
    4-8-2014

We hebben een keer geluncht in Bourganeuf en zijn in een zeer slecht restaurant terecht gekomen. Van andere gasten die andere restaurants hebben geprobeerd, hebben we ook geen goede verhalen gehoord. Verder een mooi klein dorpje.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn plekje in Frankrijk

wouter ten cate,
    19-4-2014

Wat een rust en wat een uitgetrekte natuur. Een fijne plek voor mensen die de drukte in Nederland voor een paar dagen willen ontvluchten. Er zijn mogellijkheden om te wandelen, op Bizon safari te gaan, paardrijden etc. Limoges is dicht in de buurt en een bezoek aan een beroemde porcelein fabriek is heel interessant.

Gereisd met vrienden in Thu Apr 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vele mogelijkheden

choice,
    19-8-2013

Onze tijd ontbrak om de vele mogelijkheden van deze omgeving tot ons te nemen. Echter wel een bezoek aan Limoges en daarna Oradour sur Glane gebracht. Het was een dag vol tegenstellingen maar zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Bourganeuf scoort een 8,5 uit 10, op basis van 26 reviews