Reviews over Bourganeuf

Ontspannend en sfeervol

Jan Lemmens,
    30-10-2018

Gastvrije en hartelijke gastheer en gastvrouw. We zijn verwent!

Kook-midweek werd prima geleid door Martijn. Ontspannen sfeer in de keuken en vlammen op het juiste moment.

Theo Prenen,
    29-10-2018

Wij hebben hier een kookcursus gevolgd van 3 dagen; absoluut value for money!!

Zeer hartelijke en hulpvaardige gastheer en -vrouw

Annabelle de Munck,
    10-8-2018

Wij komen niet voor niets voor de 4de keer terug!

Super!

Wendy,
    23-7-2018

Mooie en verzorgde gite, kindvriendelijk en proper zwembad, lekker eten, veel plezier voor onze kids!

Een magische plek...

Mireille,
    23-7-2018

Het was een bijzondere zomer.... het was al weer de 10e keer dat ik onder de historische boog de binnenplaats opreed. Negen keer eerder heb ik met mijn kinderen in een gite vakantie gevierd en als zodanig zijn mijn kinderen opgegroeid met onbezorgde zomers op deze plek. Midden in de natuur, ver weg van het massa toerisme. Op een zichtbaar en voelbaar historische plek. Met heerlijk eten, een inmiddels dierbare Saskia en Martijn en (meestal ;-) gezellige gasten. Inmiddels zijn zij groot en heeft na de oudste 2 jaar geleden, nu ook de jongste de afgelopen 2 weken mogen helpen als hulpje in de keuken. De cirkel is rond! Het voelde inderdaad weer als thuiskomen. Een volgende keer ga ik eens buiten het hoogseizoen!

Bourganeuf scoort een 8,5 uit 10, op basis van 26 reviews