Reviews over Port-Camargue

Een wat gedateerd park in een mooie omgevving

Jan,
    23-9-2014

Het was na tien jaar dat we weer het park bezochten. En inderdaad; het is geen ultra modern park en hier en daar gedateerd, maar het mooie weer maakte veel goed, Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen en ook Engels was geen probleem. We hadden voor betaald parkeren gekozen, maar in het naseizoen is dat niet nodig. Een klein mankement aan ons appartement werd nog diezelfde dag verholpen. De ligging aan het strand en tussen Port Camargue en Le Grau du Roi is prima. Een prima boulevard verbindt beide plaatsen en lopend is een bezoek aan Le Grau du Roi goed te doen. Gezien de tijd van het jaar ( begin september) was het redelijk druk en was het animatieteam nog actief. Ondanks alle negatieve berichten, hebben wij een fijne vakantie gehad. Een tip wellicht voor de toekomst. Zorg voor een aantal parasols bij het zwembad voor die mensen die niet de hele tijd in de zon willen doorbrengen.

Familie bezoek

Esmee van Veen,
    4-4-2012

Wij verbleven van 14 september tot en met 18 september in hotel Oustau Camerguen in Port Camargue. WIj verbleven op basis van logies ontbijt. Het ontbijt is prima verzorgd, lekker zwembad met zelfs een hammam en bubbelbad. De ligging van het hotel is wat minder, je hebt wel een auto nodig om de omgeving te verkennen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Een meevaller

M.E.L,
    16-9-2010

Wij zijn juist terug en hebben echt een toffe vakantie gehad. We hadden de all in formule en lagen in een 5 pers bungalow. Ruimte genoeg en proper. Terras met uitzicht op het 'rustigere' zwembad. Het eten was heel lekker. Hadden echt schrik na negatieve commentaren maar alles is super meegevallen.

ondanks alle negatieve beoordelingen,toch ok

brackman,
    12-9-2010

zijn geweest van 5/9/2010 tot 11/09/2010 hebben er van een mooie vakantie genoten,hadden een driekamer App met z'en vieren geen grote luxe maar wel leefbaar,we waren er om de streek te verkennen een aanrader voor iedereen mooi onderhouden zwembad en dicht bij het strand

wij zouden er terug keren prijs/kwaliteit ok

Goed te doen

Peter,
    21-7-2010

Geen heel bijzondere accomodatie, maar dicht bij de stranden maakt het een boel goed. Voor de rest waren we wat na he seizoen waardoor het wat rustiger was op het complex. Verder niet veel op aan te merken.

Port-Camargue scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 reviews