We hebben een aantal aanbieders voor Port-Camargue voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Port-Camargue voor je op een rij gezet:

Reviews over Port-Camargue

Nergens met hondje op strand

Petra
    4-5-2015

Wij hebben in de omgeving nergens een strand gevonden waar honden toegestaan waren. Dat was jammer. Ook de culturele mogelijkheden waren met hond zeer beperkt. Daarentegen was het overal erg schoon. Om de haverklap kon je wegwerpzakjes pakken en de uitwerpselen in een ton gooien. We gaan er mischien nog een keer naar toe, maar dan zonder ons hondje.

Gereisd Met partner in april 2015

een fantastische streek

Conny
    19-9-2012

De Camargue is een fantastische streek met prachtige natuur. Wij bezochten het Parc Ornithologique du Pont de Grau en zagen daar verschillende soorten reigers, ooievaars, steltkluten, valken en een enorme kolonie flamingo´s. Echt een aanrader voor vogelliefhebbers!

Gereisd Met partner in mei 2004

Absoluut prachtig

Piet Van Bockstaele
    28-8-2008

Mooie natuur. Het is de moeite om met de auto door de camargue te cruisen. Uitgestrekt gebied met veel vogels, Stieren, paarden, flamingo's,..... Een ritje te paard is een absolute aanrader. Je moet er rekening mee houden dat je door water rijd en een beetje sportief bent om met een paard te rijden. Onvergetelijk. Ik reed er verschillende keren.

Gereisd Met partner in oktober 2007
Port-Camargue scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 reviews