Maisons-Laffitte (Yvelines)

We hebben een aantal aanbieders voor Maisons-Laffitte (Yvelines) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Maisons-Laffitte (Yvelines)

Parijs leuk met tieners, camping goed uitgangspnt

Astrid,
    29-10-2018

In de herfstvak. van ma. tm do. geweest in 4/5 pers. stacaravan. Wij kwamen voor Parijs, dus naast ontbijten en slapen niet veel tijd op de camping doorgebracht. Hiervoor was de stacaravan prima. 1e avond/nacht wel koud en 1 kacheltje, enkel in de woonkamer was wat weinig. Wij zijn met de Thalys gegaan en verbinding met de A RER is prima. Let s avonds wel op of er nog op Maisons Laffitte gestopt wordt! Half 1 de Thalys aan en van tevoren gevraagd of we iets eerder konden inchecken omdat we niet met de bagage door Parijs wilden lopen. Ze gaven onze cottage voorrang met schoon en in orde maken en konden idd eerder inchecken. Maar de camping was dan ook niet vol... Wel levendig. Fransen wsl.ook vak. ? In Parijs was het nog erg druk vonden wij. Op gare du Nord Navigo passen gekocht 5 € met geldigheid van 1 week 22,80€ dus 27,80 pp. werkte perfect voor alle zones. (wel pasfoto nodig) Kan ma. tm do opladen, dusniet als je alleen weekend gaat

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

prima uitvalsbasis!

Ron,
    10-9-2018

Camping ligt in een luxe buitenwijk van Parijs. Ideaal als uitvalsbasis voor bezoek aan Parijs. Aantal chalets worden "vast" bewoond door oost-europese werknemers die bij de spoorwegen werken, geen last van gehad.

Trein hoor je continu... tsja het is ook een camping IN Parijs.

Metro/ trein stopt op loopafstand van de camping.

Wij zijn één dag met de trein naar Parijs geweest en de 2e dag met de ATB... Geweldig!

Als je na terugkomst uit de stad nog zin hebt, kan je nog even een duik nemen in het leuke bad... niet groot, maar wel netjes.

sanitair is niet super, maar schoon en voldoet!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima!

Simone,
    26-8-2018

Prettige camping, grote staanplaats. Klein zwembad, daarbij een waterspeel apparaat wat heerlijk verkoelend was. Voor ons een prima uitvalsbasis om Parijs te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Let op de plek waar je gaat staan!

Judith Mulders,
    19-8-2018

Prima camping om parijs te bezoeken, maar kwaliteit is wel afhankelijk van welke plaats je hebt. Wij hadden plek 23 die totaal niet vlak was. Zelfs met een caravan lastig. Daarnaast zaten we tegenover permanent bewoonde caravans wat niet echt een mooi plaatje was. We konden het waterkraantje ook niet gebruiken, omdat werd afgetapt door deze bewoners. Het nabijgelegen toiletgebouw was smerig. De andere twee waren beter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtig zwembad

MO,
    14-8-2018

Wij hadden een Cabane Zen gehuurd, mooi uitzicht en rustig gelegen. De Cabane zelf is leuk ingericht, maar nadeel is dat alles in 1 ruimte is. Hierdoor veel muggen en spinnen binnen. Klamboe meenemen zou ik zeggen.

Zwembad prachtig en heerlijk water, voor een stadscamping is het echt een supermooi zwembad. Inderdaad niet heel groot, maar qua inrichting / onderhoud en mooie ligbedden echt top.

Restaurant is wel erg basic....een Burger Royal was een luxe uitvoering van de hamburger van de Mc. Donalds. Service erg rommelig.

Afhaalpizzas waren wel goed.

Je hoort de RER trein inderdaad wel rijden, maar goed….je zit ook in Parijs. Sommige plaatsen idd hutje mutje op elkaar, maar verder mooie camping.

Mocht je een boomhut huren...Cabane Zen is er eentje die mooi gelegen is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Maisons-Laffitte (Yvelines) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 17 reviews