Reviews over Colombotte

Heerlijke tussenstop op weg in Frankrijk.

Aaf,
    15-4-2018

Gezellige, informele B&B, met table d'hote. in een klein dorpje. We zijn hier 1 nacht geweest, op doorreis. Met andere gasten 's avonds buiten gegeten aan een lange tafel, na een drankje in de tuin/boomgaard (zelf je drankje pakken en noteren op een lei (grappig en handig). Als je een familiefeest wilt geven is dit een geweldige plek. Ook nu was er een grote familie met kinderen en zij vertoefden aan een grote tafel onder een appel?boom. 's Ochtends binnen genoten van een uitgebreid ontbijt. Er was toen ook een gezellige familiebijeenkomst/feest toen wij er waren en bij het ontbijt nog kennis gemaakt met enkele gasten uit Zwitserland. Erg plezierig, aangename sfeer, uitstekend ontbijt, overvloedig, maar gezond.. We hadden een kamer met prive-badkamer in het torentje. Alles prima voor elkaar en schoon. Erg leuk huis, leuke inrichting, bijna een kasteeltje! En een fijne gastvrouw en gastheer/kok. En alles voor een uitstekende prijs.

Leuk rustpunt in mooie landelijke omgeving.

Harry & Gertruud,
    23-4-2017

De entourage was perfect, het eten subliem de eigenaren vol joie de vivre. Alhoewel het misschien met Pasen

geen al te best motor weer was biedt de omgeving je alles wat je als motorrijder maar kan wensen. De kou van overdag was vlug vergeten aan de warme table d,hotes

Tim en Mirjam interressante mensen om gezellig een paar avonden mee door te brengen.

Volgend jaar weer!

Irene,
    2-9-2016

super gezellige week gehad, lekker gegeten, mooie kamers met goede bedden en prachtig omgeving. We hebben nog niet alle wandelingen gedaan dus komen volgend jaar graag weer terug!

Mirjam en Tim, trek je niets aan van die negatieve review, snel vergeten....

Tim, eigenaar/kok, 2-9-2016
    :-) kijk daar worden we vrolijk van. We hebben inderdaad nog wat andere wandeling voor jullie die je nog niet gedaan hebt, van harte welkom. Ennuh, negatieve review? wie is dat ook al weer, hahaha

Prima verblijf

Bert,
    12-7-2016

Zeer leuke benadering van een bed en breakfast. Ongedwongen sfeer maar speciaal. We hebben zowel op de heen als terugreis vanuit zuidfrankrijk hier met onze motoren een tussenstop gemaakt.

Super gezellig!

Rik en Mon,
    1-9-2015

Even ontspannen? Dan is dit het adres!

Colombotte scoort een 8,9 uit 10, op basis van 20 reviews