We hebben een aantal aanbieders voor Les Mazures voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Mazures

Mooi gelegen maar lawaaiig

Chris B,
    28-5-2017

Prima gelegen terassencamping met nabij strandje aan stuwmeer. Daar komen veel Franse dagjes recreanten. Met hegjes afgebakende plaatsen. Receptie tussen 12 en 15.00 gesloten. Feest bij snackbar tot 23.00u en daarna lawaaiig tot diep in de nacht, onder meer door verkeer op en naast de camping en luidruchtige gasten en feestvierders. Niet geschikt voor rustzoekers. Wel goedkoop.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

leuke goed weer camping

Frank,
    15-5-2016

niet ver van Nederland, mooie omgeving, omgeving met veel activiteiten en bezienswaardigheden, gelegen aan groot meer, ideaal bij mooi weer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Mooie camping

Jen,
    17-8-2015

Met de camper een paar dagen gestaan. Mooie grote plekken in bosrijke camping. Ik begrijp het geklaag van anderen op deze site niet helemaal. Je hebt een supergrote plek, camping aan een prachtig meer, met een snackbar op de camping die van 9:00-23:00 open is iedere dag. En dat alles voor maar €15,- per nacht in het hoogseizoen! Ja dan moet je ook niet te hoge verwachtingen voor de rest hebben. Voor mensen met kleine kinderen is het misschien te saai want er is verder niks. Maar de oudere jeugd vermaakt zich daar wel s'avonds aan het meer. Geen last gehad van overlast. Supermarkt is op 6 km in Renwez en ook op zo. ochtend open.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi gelegen camping

Bob Meijer,
    5-8-2015

Voor een 3*** camping is het precies wat je er van kan verwachten. Stacaravans zijn iets wat aan de kleine kant, maar met een gezin met 3 kleine kinderen ging het prima. Mooi meer op loop afstand aan de overkant van de weg. Voor de kinderen heb je een klimparadijs, elfiepark en een luchtkussenfestijn. Allen wel tegen betaling. Ondanks dat er geen campingwinkel is heb je op 5 kilometer afstand een supermarkt, ook op zondag ochtend open. Al met al een leuke camping waar we een heerlijke vakantie hebben gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Voor ons een top vakantie

R. Van Benthem ,
    3-8-2015

Wij hadden de recensies gelezen, maar gaven de camping het voordeel van de twijfel. Wij hebben een mobiel home voor 4 pers. gehuurd. De huisjes zijn schoon, netjes, goed onderhouden het enige min puntje is dat je met de auto niet altijd strak bij de mobiel home kunt komen. Met het in en uit pakken kan ik me voorstellen dat het voor ouders met kleine kinderen vervelend kan zijn. Verder, de camping kost geen drol dus dat je iets langer moet wachten bij de receptie of dat er geen fatsoenlijke camping winkel is, kun je ook voor lief nemen. Het sanitaire gebouw was ook netjes. Iedere avond was er een activiteit in het gezamenlijke gebouw. De pizza's zijn heerlijk en wij hebben niets vernomen van personeel dat onvriendelijk is of niet hun best doen. Het was voor ons top een vakantie! Het is altijd jammer om te lezen dat mensen het niet naar hun zin hebben gehad, maar als je heel veel luxe wilt moet je het drie dubbele gaan betalen. Wij gaan hier zeker weer naar toe.

Gereisd met vrienden in juli 2015
Les Mazures scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews