Ste Catherine de Fierbois( Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Ste Catherine de Fierbois( Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Ste Catherine de Fierbois( Indre et Loire)

Mooie omgeving,wel erg afgelegen!

Martijn
    3-9-2014

Parc de Fierbois is een mooi park. Leuk voor zowel gezinnen met jonge als met oudere kinderen. Alleen heb ik dit jaar een erg slechte ervaring gehad met de afhandeling van een klacht door de leiding van het park. Klachten nemen ze blijkbaar niet serieus. Omgeving is wel fraai, maar alle mooie dorpen en steden moet je wel 25 minuten in de auto zitten. Voor ons geen probleem, maar er zijn mensen die dit te ver vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Typisch Frans plaatsje

Marjolein
    12-8-2012

Je komt er dagelijks door op weg naar en van de camping. Het is een niet veel meer dan een doorgaande straat met ca 500 inwoners. Wel een leuke kerk waar Jeanne d'Arc haar zwaard (na een visioen) vond. Het is een stoppunt op een bedevaart route. BIj Auberge Jeanne d'Arc kun je heerlijk eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

leuk meer ,ijskoud zwembad,veel kastelen omgevin

Richard
    14-11-2008

Op zich is het een camping met alles erop en eraan alleen het zwembad is echt steen en steenkoud niet aan te raden voor kleine kinderen het meer daarintegen is wel lekker wij zijn hier vorig jaar augustus 2008 geweest minpuntje is dat de campingwinkel tussen 1300 en 1700 gesloten is,het restaurantje in het dorp is prima verder ook te weinig animatie voor kinderen jammer want het is een voor op het oog prima camping alleen de uitvoering laat te wensen over.

Gereisd Familie in november 2008

Ligt prachtig met aan de ene kant bossen en en aan de kant

Cindy van Rijn
    20-9-2006

Ligt prachtig met aan de ene kant bossen en zonnebloemvelden en aan de andere kant akkers en uitgestrekte maisvelden. Je kan hier goed fietsen. Heeft een schitterende kerk met daarbij een heerlijk Frans restaurant Jeanne d'Arc. Zij is hier voor het laatst gezien en daar is het een en ander van te bekijken. Veel historische pandjes en een heerlijke bakkerij welke al om 07.30 uur open is, iedere dag! Heeft maar 650 inwoners dus verder geen faciliteiten, St. Mauree de Tourainne op 6km heeft dit allemaal wel.

Gereisd Anders in september 2006
Ste Catherine de Fierbois( Indre et Loire) scoort een 6,2 uit 10, op basis van 19 reviews