Reviews over Néret

Fantastisch!

Wim en Ida,
    4-11-2018

Wij verbleven in de Gîte, en we hebben het heerlijk gehad.

Jan en Jacqueline zijn zeer gastvrij.

Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen ook vanuit de camping.

Voor wie het willen kunnen een aantal keren in de week mee eten in de keuken van Jan en Jacqueline en hun zoon Thijn, tevens is er elke dag samen met de camping gasten een borreluurtje, beide tegen een kleine vergoeding :-)

Het was Geweldig!

Jacqeulien en Jan, tot volgend jaar.

Jan Visser,
    17-9-2018

We hebben hier van 26 augustus tot 12 september tot volle tevredenheid gekampeerd. We waren hier voor de 4de keer en waren benieuwd hoe de nieuwe eigenaren de camping leiden. Nou een aanrader, het is er nog steeds rustig en gezellig, Jacqueliene serveert 3x per week een uitmuntend 4 gangen menu en elke middag is er een borreluur waar iedereen op af komt. En heb je zoals wij een technisch probleem met b.v. een breuk van de fietsendrager, Jan lost het op. Wij komen hier zeker weer.

Gezellig en relax

Henriette en Jan,
    21-8-2018

Heerlijk relaxte camping. Bedoeling was om hier 3 dagen te blijven helaas moesten we na 7 dagen weg. Mooie omgeving, lekker gewandeld. Camping met goed schoon sanitair, goed warm water. Heerlijk gegeten in de keuken van Jan en Jacqueline, 4 gangen en veel gezelligheid een echte aanrader als je hier gaat kamperen. Mooie grote plek onder de bomen met genoeg zon perfect dus. We gaan zeker weer.

Onthaasten in optima forma

Marco & Wilma,
    5-8-2018

Le Bonhomme is een kleine camping in een mooie omgeving waar je tot rust komt. In een omgeving waar rust de boventoon voert kun je echt onthaasten en even op adem komen. De camping heeft alles wat je nodig hebt. Gastvrije eigenaren die proberen het iedereen naar de zin te maken. Je hebt er ruime plaatsen in zon of schaduw, prima sanitair dat perfect wordt schoongehouden en echt warm (heet) water voor de afwas. Ze hebben heel veel fiets- en wandelroutes die bijna allemaal starten vanaf de camping. Als je een keer geen zin het hebt om te koken kun je 3x per week aanschuiven bij de eigenaren, waar voor een zeer schappelijke prijs een 4 gangen diner wordt geserveerd. Er heerst een zeer ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Hier denk je alleen op de wereld te zijn! rust!

fam. H.,
    4-8-2018

Het is een schone en verzorgde camping, Je komt er helemaal tot rust.

Eerste paar dagen van onze vakantie hier door gebracht, daarna doorgereisd naar de Ardèche, via prachtige route

Néret scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12 reviews