Sorteren

Reviews over Pont-l Abbé

Goed, schoon, vriendelijk personeel!

Sandra
    3-8-2012

Wij hebben 9 nachten in dit hotel geslapen. Het personeel is heel vriendelijk, helpen je met vragen en begroeten je altijd bij binnenkomst.

De kamer heeft alles wat je nodig hebt, het ziet er allemaal netjes en schoon uit en iedere dag word je kamer gepoetst.

De ligging is goed, wel alles met de auto bezoeken maar dat wisten we van tevoren. het strand pointe de la torche is 15 min rijden en erg mooi. Ook de stadjes in de buurt zijn leuk.

Wij hebben niks te klagen gehad! Het is een rustige ligging.

een heel prettige groene parkachtige camping

elly
    13-8-2005

een heel prettige groene parkachtige camping .de nieuwe eigenaar heeft veel aandacht voor netheid en voor de rust.gratis midgetgolf ,badminton,voetbalveldje,trampoline en elke dag wel een kleine activiteit.15 minuten naar het strand en toch de rust van het binnenland .

Pont-l Abbé scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews