Locmaria Plouzane

We hebben een aantal aanbieders voor Locmaria Plouzane voor je op een rij gezet:

Reviews over Locmaria Plouzane

Heerlijke vakantie gehad!

familie Veenman,
    10-3-2015

Wij waren er in september 2014 voor 2 weken in een 8 persoonshuisje en we zouden zo weer gaan, goede inventaris, goede ligging (lekker tussen de mensen van het dorp) geen drukte of animatie. alles was schoon, zwembad was geweldig en het strand zo dichtbij, we hoorden de zee snachts. Heel veel te doen en te zien in de omgeving maar wij waren met 3 volwassenen. Park was netjes onderhouden, supermarkten op goede afstand, afhaaleten ook, wij zijn heel enthousiast!

Gereisd met partner in september 2014

Mooi gelegen park

De Proot Julien,
    12-7-2014

Ons huisje lag achteraan in het park. Achteraf goed we hadden zeezicht boven de struiken, en onze auto kon voor ons huisje parkeren. Onkruid groeide tot aan de voordeur en het terras. Huisje stoffig, waarschijnlijk lang niet gebruikt. We hebben afgestoft en gedweild en het was ok. Weinig kookgerief kommen en pannen geen aardappelmesje, blikopener enz. Het is de bedoeling van uit eten te gaan of afhaal eten op te warmen in de microgolf.. We hadden een huisje voor 6 veel te klein meer geschikt voor 4 personen. Omgeving is mooi om te wandelen, ons hondje had het reuze naar zijn zin. Voor kinderen geen speeltuintje. De laatste dag van ons verblijf werd het gras afgereden. Als compensatie voor het ongemak moesten we de 37 euro voor ons hondje niet betalen. Volgend jaar gaan we terug

Gereisd met partner in mei 2014

zeer mooie ligging en een prachtig verblijf

Philippe Bruggeman,
    30-7-2011

Ligging was het beste wat we tot nu toe in Frankrijk hebben gehad. Het verblijf was ook in orde, één minpunt is dat er niet zo heel veel eetgelegenheden zijn en activiteiten te doen zijn aan het verblijf, behalve dan het strand. Kortom, een héél mooie reis gehad

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

aangenaam rustig verblijf

veerle,
    13-7-2010

Een aangenaam rustig verblijf gehad in een huisje van 6 pers.met ons 4.Ondanks het fantastisch weer is wel aan te raden om een 6pers. te nemen.Huisje in zeer goede staat en privacy.Geen nachtlawaai gehad.

Op wandelafstand prachtige stranden en een leuke pizzeria.Uitstekende ligging om bezienswaardigheden uit de streek te bezoeken en supermarkten te bereiken.

Zwembaden goed onderhouden,fitnessruimte zeer warm en geen verluchting mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Rustig, prachtig en netjes

joris,
    13-4-2010

Ontvangst vriendelijk, appartementen netjes met alle luxe, zicht op zee.

Weg van alle drukte. Lekker eten kan men op een 5 tal km van het domein.

Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2009