Sorteren

Reviews over St. Maurice les Couches

Fijne , landelijke gelegen camping in de Bourgogne

Marcel
    12-9-2018

Fijne kleinschalige camping (15 plekken) en bungalowparkje. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaar, waardoor hoofdzakelijke Nederlandse gasten. Ongedwongen sfeer. Broodservice tot aan voordeur/tent. Aantal grote kampeerplekken rondom centrale speelveld, wat kleinere hogerop ( niet echt geschikt voor caravan). Landelijk gelegen, maar redelijk centraal om de Bourgogne te verkennen, 5 km vanaf voie verte langs kanaal. Nieuw gemengd sanitair gebouw. Overdag en ‘s nachts zeer rustig, ‘s avonds en ‘s morgens vroeg af en toe wat overlast door groep Spaanse druivenplukkers die op de camping verbleven.

Zeer ontspannen en kleinschalige camping

LLM
    20-8-2018

Voor de 3e keer op deze camping, samen met andere gezinnen via stichting JoRens/Wigwam. Wij hebben op een grote kampeerplek gestaan waar de caravan met voortent en klein tentje heerlijk in de schaduw stonden en dan nog plek genoeg voor ons zitje. Mopperde ik vorig jaar op het sanitair, dit jaar was daar geen reden toe; deze is in het voorjaar totaal vernieuwd en vergroot. Dus eigenlijk geen minpunt meer toe te voegen. Ons zien ze volgend jaar weer👌🍷

Prima camping in mooie omgeving.

Wiens en Ellen
    16-7-2018

Prima camping, met mooi vernieuwd sanitair, ruime plekken, zon en schaduw op de plek. Schoon zwembad. Hartelijke eigenaar, samen eten als je dat wilt en als je dat niet wilt is dat ook prima. Mooie omgeving, goed te fietsen en wandelen in de wijnvelden. Wij zijn nu voor de derde keer geweest, het voelt als tweede thuis.

Heerlijk!

Renske
    15-7-2018

Een heerlijke vakantie plek, op een mooie en gezellige camping in een mooie omgeving tussen de wijn velden.

Heerlijk eten aan houten tafels bij het kleine restaurantje buiten.

Heel nieuw en schoon sanitair.

Een grasveldje voor de tent waar kinderen met skelters kunnen rijden. Een heerlijk zwembad met verschillende hoogtes. Ideaal voor kinderen. Ik zeg “ vakantie”

Het goede leven

Jp
    15-7-2018

Wij komen voor de 2e keer. Met het nieuwe sanitair kan ik geen minpuntje bedenken. Heerlijke camping voor mensen met kinderen, fijne plekken langs een (speel)veldje, of terrasplekken op de heuvel.

Geweldig nieuw sanitair, ruim, zeer geschikt ook voor rolstoelen. Heerlijk zwembad en heerlijk eten. Ontspannen sfeer. Wat wil je nog meer?

Zeer hulpvaardige eigenaar Peter en assistent Tanja. Niet alles is superstrak geregeld (er gaat vast weleens iets mis), maar wel met veel aandacht, en alles is mogelijk.

De eerste en laatste weken van de zomer geen animatie maar de kinderen vermaken zich heerlijk met alles, de skelters, de dieren, het zwembad, het speelveld en met elkaar.

Er zijn ook huisjes en die zien er goed uit...

St. Maurice les Couches scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews